Articolul precedent |
Articolul urmator |
726 79 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-18 15:57 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
[658.8:339.13] (1) |
Vânzare. Desfacere. Marketing. Repartiție (88) |
Probleme generale ale comerțului. Piața (811) |
SM ISO690:2012 SUSLENCO, Alina. Oportunități de aplicare a strategiilor de marketing în cadrul întreprinderilor în contextul creșterii presiunii concurențiale. In: Traditie şi inovare în cercetarea ştiinţifică, Ed. 9, 11 octombrie 2019, Bălți. Bălți: Universitatea de Stat „Alecu Russo" din Bălţi, 2019, Ediția 9, pp. 96-99. ISBN 978-9975-50-243-6. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Traditie şi inovare în cercetarea ştiinţifică Ediția 9, 2019 |
||||||
Conferința "Traditie și inovare în cercetarea științifică" 9, Bălți, Moldova, 11 octombrie 2019 | ||||||
|
||||||
CZU: [658.8:339.13] | ||||||
Pag. 96-99 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
In this paper, the importance and role of marketing strategies within companies were analyzed. In addition, special attention is devoted to the study of the elements of a marketing strategy but also of the ways of applying marketing strategies within companies. Thus, the research methodology was oriented on the use of the following research methods: analysis, synthesis, induction, abduction, deduction, qualitative research. Finally, we can observe that the application of strategic marketing within companies becomes a necessity for those companies that claim to be competitive. |
||||||
Cuvinte-cheie marketing, strategy, marketing strategies, strategic marketing, competitive marketing |
||||||
|