Motorizarea unei biciclete și folosirea ei ca și mijloc de transport în comun
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
627 6
Ultima descărcare din IBN:
2023-06-26 14:26
SM ISO690:2012
VĂRCUȚI, Victor. Motorizarea unei biciclete și folosirea ei ca și mijloc de transport în comun. In: Conferinţa tehnico-ştiinţifică a studenţilor, masteranzilor şi doctoranzilor, 1-3 aprilie 2020, Chișinău. Chișinău, Republica Moldova: 2020, Vol.1, pp. 526-528. ISBN 978-9975-45-633-3 (Vol. I).
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Conferinţa tehnico-ştiinţifică a studenţilor, masteranzilor şi doctoranzilor
Vol.1, 2020
Conferința "Conferinţa tehnico-ştiinţifică a studenţilor, masteranzilor şi doctoranzilor"
Chișinău, Moldova, 1-3 aprilie 2020

Motorizarea unei biciclete și folosirea ei ca și mijloc de transport în comun


Pag. 526-528

Vărcuți Victor
 
Universitatea „Politehnica“, Timisoara
 
 
Disponibil în IBN: 24 iunie 2020


Rezumat

Articolul reprezintă, motorizarea unei biciclete simple cu un motor în 2 timpi de 80 cm3. Acest motor, are ca și rol, adaptarea bicicletei, să crească capacitatea ei de transport, randamentul și să poată fii folosita ca și un mijloc filiabil de transport, care să ajute comutarea, oricarei persoane sau a transportului, maxim 500 kg, pe o rază de 200 km. Sau chiar mai mult depinzând, ce randament se poate scoate din acest motor. De asemenea, ne-am gândit ca pe viitor să utilizăm acest motor cu un upgrade, să îl facem hibrid, cu un dinam, ce va înmagazina energie în baterii, in oras utilizând motorul electric. Fiind o bicicletă multifuncțională.

This article represents, the motorization of a simple bike, with a 2 stroke engine, with the capacity of 80 cubic centimeters. This engine, has the main role, of adapting the bike, in order to increase the carrying capacity and the transport capacity. By increasing the main yield it can be use as a very resourcesful and reliable way of transport. For any person or weight that does not surpass the 500 kg limit and a maximum range of 200 km. Or even more, depending of the yield of the engine. But also, we thought as we can in the future, use this engine with an upgrade. Transform it into a hybrid, by connecting a dinamo, which, will store the energy in batteries, being able to use the electric engine inside the city. Acting as a multifunctional bicycle.

Cuvinte-cheie
Motorizat, bicicletă, electrica, carburator, baterii, capacitate