Articolul precedent |
Articolul urmator |
406 0 |
SM ISO690:2012 BOGOMOLOV, Alexei. Interacţiunea dintre limbaj şi imagine privind publicitatea stradală tipărită în municipiul Chişinău. In: Analele Ştiinţifice ale Universităţii de Stat din Moldova: . Științe socioumanistice, 21 august 2013, Chișinău. Chișinău, Republica Moldova: CEP al Universității de Stat din Moldova, 2013, Vol.1, SSU, pp. 74-76. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Analele Ştiinţifice ale Universităţii de Stat din Moldova Vol.1, SSU, 2013 |
||||||
Conferința "Analele ştiinţifice ale USM. Științe socioumanistice" Chișinău, Moldova, 21 august 2013 | ||||||
|
||||||
Pag. 74-76 | ||||||
|
||||||
Rezumat | ||||||
In this article we present results of an analytical study of the specifics of the outdoor printed advertising, as well as the correlations between the image and textual message applied. The outdoor advertising is a highly important factor in the modern world and has an unmeasurable impact on the visualizer. |
||||||
|