Interacţiunea dintre limbaj şi imagine privind publicitatea stradală tipărită în municipiul Chişinău
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
406 0
SM ISO690:2012
BOGOMOLOV, Alexei. Interacţiunea dintre limbaj şi imagine privind publicitatea stradală tipărită în municipiul Chişinău. In: Analele Ştiinţifice ale Universităţii de Stat din Moldova: . Științe socioumanistice, 21 august 2013, Chișinău. Chișinău, Republica Moldova: CEP al Universității de Stat din Moldova, 2013, Vol.1, SSU, pp. 74-76.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Analele Ştiinţifice ale Universităţii de Stat din Moldova
Vol.1, SSU, 2013
Conferința "Analele ştiinţifice ale USM. Științe socioumanistice"
Chișinău, Moldova, 21 august 2013

Interacţiunea dintre limbaj şi imagine privind publicitatea stradală tipărită în municipiul Chişinău


Pag. 74-76

Bogomolov Alexei
 
Universitatea de Stat din Moldova
 
 
Disponibil în IBN: 9 mai 2020


Rezumat

In this article we present results of an analytical study of the specifics of the outdoor printed advertising, as well as the correlations between the image and textual message applied. The outdoor advertising is a highly important factor in the modern world and has an unmeasurable impact on the visualizer.