Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
1275 112 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-06-03 22:56 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
339.138+659.126 (8) |
Общие вопросы торговли. Рынок (827) |
Реклама (177) |
SM ISO690:2012 SAVCIUC, Oxana, BELOSTECINIC, Igor. Rolul brandingului in marketingul strategic. In: Economica, 2014, nr. 3(89), pp. 48-52. ISSN 1810-9136. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Economica | |||||||
Numărul 3(89) / 2014 / ISSN 1810-9136 | |||||||
|
|||||||
CZU: 339.138+659.126 | |||||||
JEL: M3; M31 | |||||||
Pag. 48-52 | |||||||
|
|||||||
Descarcă PDF | |||||||
Rezumat | |||||||
Acest articol este dedicat brandului managementului modern. Noutatea ştiinţifică a lucrării rezidă în faptul că autorul identifică şi evidenţiază gestionarea brandurilor pe termen lung într-o categorie aparte – brandul
managementului strategic – ca o activitate de rutină a angajamentului companiei faţă de principiile de branding corporativ. Subiectul respectiv este relevant la ziua de azi, deoarece experienţa arată că doar un management de brand competent duce la o creştere a capitalurilor de brand ale companiei, dezvoltarea lor şi creşterea veniturilor. Articolul prezintă concluziile şi recomandările cu referire la fezabilitatea creării unei mărci şi transformarea sa, în cele din urmă, în brand şi/sau portofoliu de branduri şi poate fi, de asemenea, folosită în orice altă companie care doreşte să-şi creeze propriul brand. |
|||||||
Cuvinte-cheie marcă, brand, branding, marketing, brandmanagement |
|||||||
|
Google Scholar Export
<meta name="citation_title" content="Rolul brandingului in marketingul strategic"> <meta name="citation_author" content="Savciuc Oxana"> <meta name="citation_author" content="Belostecinic Igor"> <meta name="citation_publication_date" content="2014/09/02"> <meta name="citation_journal_title" content="Economica"> <meta name="citation_volume" content="89"> <meta name="citation_issue" content="3"> <meta name="citation_firstpage" content="48"> <meta name="citation_lastpage" content="52"> <meta name="citation_pdf_url" content="https://ibn.idsi.md/sites/default/files/imag_file/Rolul%20brandingului%20in%20marketingul%20strategic.pdf">