Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
1270 112 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-06-03 22:56 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
339.138+659.126 (8) |
Общие вопросы торговли. Рынок (827) |
Реклама (176) |
SM ISO690:2012 SAVCIUC, Oxana, BELOSTECINIC, Igor. Rolul brandingului in marketingul strategic. In: Economica, 2014, nr. 3(89), pp. 48-52. ISSN 1810-9136. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Economica | |||||||
Numărul 3(89) / 2014 / ISSN 1810-9136 | |||||||
|
|||||||
CZU: 339.138+659.126 | |||||||
JEL: M3; M31 | |||||||
Pag. 48-52 | |||||||
|
|||||||
Descarcă PDF | |||||||
Rezumat | |||||||
Acest articol este dedicat brandului managementului modern. Noutatea ştiinţifică a lucrării rezidă în faptul că autorul identifică şi evidenţiază gestionarea brandurilor pe termen lung într-o categorie aparte – brandul
managementului strategic – ca o activitate de rutină a angajamentului companiei faţă de principiile de branding corporativ. Subiectul respectiv este relevant la ziua de azi, deoarece experienţa arată că doar un management de brand competent duce la o creştere a capitalurilor de brand ale companiei, dezvoltarea lor şi creşterea veniturilor. Articolul prezintă concluziile şi recomandările cu referire la fezabilitatea creării unei mărci şi transformarea sa, în cele din urmă, în brand şi/sau portofoliu de branduri şi poate fi, de asemenea, folosită în orice altă companie care doreşte să-şi creeze propriul brand. |
|||||||
Cuvinte-cheie marcă, brand, branding, marketing, brandmanagement |
|||||||
|
DataCite XML Export
<?xml version='1.0' encoding='utf-8'?> <resource xmlns:xsi='http://www.w3.org/2001/XMLSchema-instance' xmlns='http://datacite.org/schema/kernel-3' xsi:schemaLocation='http://datacite.org/schema/kernel-3 http://schema.datacite.org/meta/kernel-3/metadata.xsd'> <creators> <creator> <creatorName>Savciuc, O.</creatorName> <affiliation>Academia de Studii Economice din Moldova, Moldova, Republica</affiliation> </creator> <creator> <creatorName>Belostecinic, I.</creatorName> <affiliation>Academia de Studii Economice din Moldova, Moldova, Republica</affiliation> </creator> </creators> <titles> <title xml:lang='ro,en'>Rolul brandingului in marketingul strategic</title> </titles> <publisher>Instrumentul Bibliometric National</publisher> <publicationYear>2014</publicationYear> <relatedIdentifier relatedIdentifierType='ISSN' relationType='IsPartOf'>1810-9136</relatedIdentifier> <subjects> <subject>marcă</subject> <subject>brand</subject> <subject>branding</subject> <subject>brandmanagement</subject> <subject>marketing</subject> <subject schemeURI='http://udcdata.info/' subjectScheme='UDC'>339.138+659.126</subject> </subjects> <dates> <date dateType='Issued'>2014-09-02</date> </dates> <resourceType resourceTypeGeneral='Text'>Journal article</resourceType> <descriptions> <description xml:lang='ro' descriptionType='Abstract'>Acest articol este dedicat brandului managementului modern. Noutatea ştiinţifică a lucrării rezidă în faptul că autorul identifică şi evidenţiază gestionarea brandurilor pe termen lung într-o categorie aparte – brandul managementului strategic – ca o activitate de rutină a angajamentului companiei faţă de principiile de branding corporativ. Subiectul respectiv este relevant la ziua de azi, deoarece experienţa arată că doar un management de brand competent duce la o creştere a capitalurilor de brand ale companiei, dezvoltarea lor şi creşterea veniturilor. Articolul prezintă concluziile şi recomandările cu referire la fezabilitatea creării unei mărci şi transformarea sa, în cele din urmă, în brand şi/sau portofoliu de branduri şi poate fi, de asemenea, folosită în orice altă companie care doreşte să-şi creeze propriul brand.</description> <description xml:lang='en' descriptionType='Abstract'>This article is devoted to modern brand management. Scientific novelty of the work is that the author identifies and distinguishes long-term management of brands as a separate category, called Strategic Brand Management, consisting of a company's persistent commitment to the principles of corporate branding. The relevance of the topic to modern day conditions is illustrated by the fact that only competent brand management practices provide a stable growth of income and an increase in a company's brand equity. The article presents conclusions and recommendations on the feasibility of establishing a trade mark and its transformation, ultimately, in a brand and/or a portfolio of brands and can also be used in any other company wishing to stand on the way of creating their own brand.</description> </descriptions> <formats> <format>application/pdf</format> </formats> </resource>