Articolul precedent |
Articolul urmator |
40 2 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-05-31 17:44 |
SM ISO690:2012 VÎȘCU, Irina. Metode active de predare-învățare-evaluare ca o nouă formă de expunere a materialului teoretic în procesul educațional active . In: Inovaţia: factor al dezvoltării social-economice, 16 decembrie 2022, Cahul. Cahul: Universitatea de Stat „Bogdan Petriceicu Hasdeu” din C, 2022, pp. 83-88. ISBN 978-9975-88-104-3. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Inovaţia: factor al dezvoltării social-economice 2022 | ||||||
Conferința "Inovaţia: factor al dezvoltării social-economice" Cahul, Moldova, 16 decembrie 2022 | ||||||
|
||||||
Pag. 83-88 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Învățarea activă reprezintă una dintre cele mai puternice domenii ale cerințelor pedagogice moderne. Problema găsirii unor modalități de îmbunătățire a activității educaționale și cognitive a profesorilor a fost ridicată în momente diferite de diferiți autori. Au fost propuse o varietate de opțiuni pentru rezolvarea acestei probleme: creșterea cantității de informații predate, comprimarea acesteia și accelerarea proceselor de citire; crearea unor condiții psihologice și didactice speciale pentru învățare; consolidarea formelor de control în managementul activităților educaționale și cognitive; utilizarea pe scară largă a tehnologiilor informaționale și comunicaționale moderne, selectare unor metode de învățare activă cât mai eficiente pentru procesul de predare-învățare-evaluare a activității educaționale a studenților. Învățarea activă poate fi realizată atât prin îmbunătățirea formelor și metodelor de predare, cât și prin îmbunătățirea organizării și gestionării procesului educațional sau a sistemului de învățământ. Condiția pentru obținerea unor rezultate pozitive satisfăcătoare este considerată a fi participarea activă la procesul educațional atât a nivelurilor de predare, cât și a conducerii universității și a structurilor de stat responsabile, adică a tuturor subiecților procesului educațional, precum și posibila utilizare mai largă a diferitelor mijloace și metode de activare de către acestea. |
||||||
Cuvinte-cheie învăţare, proces educaţional, învăţarea activă, metode, cognitiv, learning, educational process, active learning, Methods, cognitive |
||||||
|
Google Scholar Export
<meta name="citation_title" content="Metode active de predare-învățare-evaluare ca o nouă formă de expunere a materialului teoretic în procesul educațional active "> <meta name="citation_author" content="Vîșcu Irina"> <meta name="citation_publication_date" content="2022"> <meta name="citation_collection_title" content="Inovaţia: factor al dezvoltării social-economice"> <meta name="citation_firstpage" content="83"> <meta name="citation_lastpage" content="88"> <meta name="citation_pdf_url" content="https://ibn.idsi.md/sites/default/files/imag_file/83-88_41.pdf">