Articolul precedent |
Articolul urmator |
39 2 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-05-31 17:44 |
SM ISO690:2012 VÎȘCU, Irina. Metode active de predare-învățare-evaluare ca o nouă formă de expunere a materialului teoretic în procesul educațional active . In: Inovaţia: factor al dezvoltării social-economice, 16 decembrie 2022, Cahul. Cahul: Universitatea de Stat „Bogdan Petriceicu Hasdeu” din C, 2022, pp. 83-88. ISBN 978-9975-88-104-3. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Inovaţia: factor al dezvoltării social-economice 2022 | ||||||
Conferința "Inovaţia: factor al dezvoltării social-economice" Cahul, Moldova, 16 decembrie 2022 | ||||||
|
||||||
Pag. 83-88 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Învățarea activă reprezintă una dintre cele mai puternice domenii ale cerințelor pedagogice moderne. Problema găsirii unor modalități de îmbunătățire a activității educaționale și cognitive a profesorilor a fost ridicată în momente diferite de diferiți autori. Au fost propuse o varietate de opțiuni pentru rezolvarea acestei probleme: creșterea cantității de informații predate, comprimarea acesteia și accelerarea proceselor de citire; crearea unor condiții psihologice și didactice speciale pentru învățare; consolidarea formelor de control în managementul activităților educaționale și cognitive; utilizarea pe scară largă a tehnologiilor informaționale și comunicaționale moderne, selectare unor metode de învățare activă cât mai eficiente pentru procesul de predare-învățare-evaluare a activității educaționale a studenților. Învățarea activă poate fi realizată atât prin îmbunătățirea formelor și metodelor de predare, cât și prin îmbunătățirea organizării și gestionării procesului educațional sau a sistemului de învățământ. Condiția pentru obținerea unor rezultate pozitive satisfăcătoare este considerată a fi participarea activă la procesul educațional atât a nivelurilor de predare, cât și a conducerii universității și a structurilor de stat responsabile, adică a tuturor subiecților procesului educațional, precum și posibila utilizare mai largă a diferitelor mijloace și metode de activare de către acestea. |
||||||
Cuvinte-cheie învăţare, proces educaţional, învăţarea activă, metode, cognitiv, learning, educational process, active learning, Methods, cognitive |
||||||
|
Crossref XML Export
<?xml version='1.0' encoding='utf-8'?> <doi_batch version='4.3.7' xmlns='http://www.crossref.org/schema/4.3.7' xmlns:xsi='http://www.w3.org/2001/XMLSchema-instance' xsi:schemaLocation='http://www.crossref.org/schema/4.3.7 http://www.crossref.org/schema/deposit/crossref4.3.7.xsd'> <head> <doi_batch_id>ibn-204111</doi_batch_id> <timestamp>1719439942</timestamp> <depositor> <depositor_name>Information Society Development Instiute, Republic of Moldova</depositor_name> <email_address>[email protected]</email_address> </depositor> </head> <body> <collection> <collection_metadata> <full_title>Inovaţia: factor al dezvoltării social-economice</full_title> </collection_metadata> <collection_issue> <publication_date media_type='print'> <year>2022</year> </publication_date> <isbn>978-9975-88-104-3</isbn> </collection_issue> <collection_article publication_type='full_text'><titles> <title>Metode active de predare-învățare-evaluare ca o nouă formă de expunere a materialului teoretic în procesul educațional active </title> </titles> <contributors> <person_name sequence='first' contributor_role='author'> <given_name>Irina</given_name> <surname>Vîșcu</surname> </person_name> </contributors> <publication_date media_type='print'> <year>2022</year> </publication_date> <pages> <first_page>83</first_page> <last_page>88</last_page> </pages> </collection_article> </collection> </body> </doi_batch>