Învățarea inversată – o nouă paradigmă educațională
Закрыть
Articolul precedent
Articolul urmator
34 1
Ultima descărcare din IBN:
2024-06-04 21:10
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
37.016:371.311.1 (1)
Основы образования. Теоретические основы. Философские основы и др. (4076)
SM ISO690:2012
POPOVICI, Ilona. Învățarea inversată – o nouă paradigmă educațională . In: Inovaţia: factor al dezvoltării social-economice, 16 decembrie 2022, Cahul. Cahul: Universitatea de Stat „Bogdan Petriceicu Hasdeu” din C, 2022, pp. 78-83. ISBN 978-9975-88-104-3.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Inovaţia: factor al dezvoltării social-economice 2022
Conferința "Inovaţia: factor al dezvoltării social-economice"
Cahul, Moldova, 16 decembrie 2022

Învățarea inversată – o nouă paradigmă educațională

The flipped learning – a new educational paradigm

CZU: 37.016:371.311.1

Pag. 78-83

Popovici Ilona
 
Universitatea de Stat „Bogdan Petriceicu Hasdeu“, Cahul
 
 
Disponibil în IBN: 17 mai 2024


Rezumat

Învățarea inversată este unul dintre cele mai discutate concepte în educația modernă. Lucrarea de față arată că noul model pedagogic, folosind ca condiție de bază inversarea muncii independente și a celei din clasă, presupune schimbări conceptuale mai serioase în procesul de învățare, și anume, o regândire radicală a rolului profesorului și al elevului, precum și a conținutului activităților lor educaționale comune. Învățarea inversată poate fi considerată ca o metastrategie pedagogică care creează premise optime pentru implementarea practică a unei abordări personalizate în învățământul superior, care contribuie la formarea unei viziuni pozitive asupra proceselor ce au loc în domeniul educației.

Flipped learning is one of the most discussed concepts in modern education. The present work shows that the new pedagogical model, using as a basic condition the inversion of independent and classroom work, implies more serious conceptual changes in the learning process, namely, a radical rethinking of the role of the teacher and the student, as well as the content their joint educational activities. Flipped learning can be considered as a pedagogical meta-strategy that creates optimal premises for the practical implementation of a personalized approach in higher education, which contributes to the formation of a positive vision of the processes taking place in the field of education.

Cuvinte-cheie
instruirea mixtă, învățare inversată, paradigmă pedagogică, tehnologie pedagogică, abordare personalizată, rolul profesorului, muncă independentă a studenților,

blended learning, Flipped Learning, pedagogical paradigm, pedagogical technology, personalized approach, teacher's role, students' independent work