Articolul precedent |
Articolul urmator |
34 1 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-06-04 21:10 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.016:371.311.1 (1) |
Основы образования. Теоретические основы. Философские основы и др. (4076) |
SM ISO690:2012 POPOVICI, Ilona. Învățarea inversată – o nouă paradigmă educațională . In: Inovaţia: factor al dezvoltării social-economice, 16 decembrie 2022, Cahul. Cahul: Universitatea de Stat „Bogdan Petriceicu Hasdeu” din C, 2022, pp. 78-83. ISBN 978-9975-88-104-3. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Inovaţia: factor al dezvoltării social-economice 2022 | ||||||
Conferința "Inovaţia: factor al dezvoltării social-economice" Cahul, Moldova, 16 decembrie 2022 | ||||||
|
||||||
CZU: 37.016:371.311.1 | ||||||
Pag. 78-83 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Învățarea inversată este unul dintre cele mai discutate concepte în educația modernă. Lucrarea de față arată că noul model pedagogic, folosind ca condiție de bază inversarea muncii independente și a celei din clasă, presupune schimbări conceptuale mai serioase în procesul de învățare, și anume, o regândire radicală a rolului profesorului și al elevului, precum și a conținutului activităților lor educaționale comune. Învățarea inversată poate fi considerată ca o metastrategie pedagogică care creează premise optime pentru implementarea practică a unei abordări personalizate în învățământul superior, care contribuie la formarea unei viziuni pozitive asupra proceselor ce au loc în domeniul educației. |
||||||
Cuvinte-cheie instruirea mixtă, învățare inversată, paradigmă pedagogică, tehnologie pedagogică, abordare personalizată, rolul profesorului, muncă independentă a studenților, blended learning, Flipped Learning, pedagogical paradigm, pedagogical technology, personalized approach, teacher's role, students' independent work |
||||||
|