Importanța orei de religie în cadrul sistemului de învățământ
Закрыть
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
50 3
Ultima descărcare din IBN:
2024-06-09 06:38
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
37.017.93 (9)
Основы образования. Теоретические основы. Философские основы и др. (4064)
SM ISO690:2012
CREȚU, Nicolae. Importanța orei de religie în cadrul sistemului de învățământ. In: Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională, 2024, nr. 1-2(143-144), pp. 64-67. ISSN 1810-6455. DOI: https://doi.org/10.5281/zenodo.10719450
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională
Numărul 1-2(143-144) / 2024 / ISSN 1810-6455

Importanța orei de religie în cadrul sistemului de învățământ

The Importance Religion as a School Subject in the Education System

DOI:https://doi.org/10.5281/zenodo.10719450
CZU: 37.017.93

Pag. 64-67

Crețu Nicolae
 
Liceul Teoretic „Ion Creangă“, Chişinău
 
 
Disponibil în IBN: 14 mai 2024


Rezumat

Cursul opțional de religie se predă în școlile din R. Moldova începând cu anul 2010. De la acel moment și până în prezent, ora opțională de religie s-a menținut constant printre preferințele elevilor. Cursul de religie contribuie la dezvoltarea competențelor morale, civice și a conștientizării culturale a elevilor. Educația religioasă trebuie să continue să facă parte din curriculum, evidențiindu-și rolul în completarea altor discipline și în contribuția la dezvoltarea holistică a elevilor. Articolul relevă provocările și necesitatea reformei în educația religioasă, evidențiind rolul crucial al profesorului.

The optional Religion course has been taught in schools in the Republic of Moldova since 2010, and ever since the optional Religion class has consistently ranked among students’ top preferences. The Religion course in shaping students’ moral and civic competencies and cultural awareness. Religious Education needs to continue in the curriculum, highlighting its own role in complementing other disciplines and contributing to the holistic development of students. The article discusses the challenges and the need for reform in religious education, emphasizing the teacher’s crucial role.

Cuvinte-cheie
educație religioasă, profesor de religie, personalitate morală, metode interactive, interdisciplinaritate, provocare, educaţie centrată pe elev,

Religious education, Religion teacher, moral personality, interactive methods, interdisciplinarity, challenges, student-centered education