Articolul precedent |
Articolul urmator |
![]() |
![]() ![]() |
Ultima descărcare din IBN: 2024-06-27 11:21 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
[316.356.2+316.344.6]-053.2 (1) |
Социальная структура. Общество как социальная система (1018) |
![]() RACU, Aurelia, MUNTEANU, Natalia. Noi viziuni asupra familiei care are în componenţă copii cu dizabilităţi. In: Perspectivele de rezilienţă a familiei în contextul multiplelor crize, Ed. 10, 11 mai 2023, Chişinău. Chişinău: Stratum Plus, 2024, Ediţia 10, pp. 129-137. ISBN 978-9975-3651-5-4. DOI: https://doi.org/10.55086/PRFCMCX129138 |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Perspectivele de rezilienţă a familiei în contextul multiplelor crize Ediţia 10, 2024 |
||||||
Conferința "Perspectivele de rezilienţă a familiei în contextul multiplelor crize" 10, Chişinău, Moldova, 11 mai 2023 | ||||||
|
||||||
DOI:https://doi.org/10.55086/PRFCMCX129138 | ||||||
CZU: [316.356.2+316.344.6]-053.2 | ||||||
Pag. 129-137 | ||||||
|
||||||
![]() |
||||||
Rezumat | ||||||
Familia reprezintă prima şi cea mai importantă instituţie socială cu rol deosebit în educarea copilului. Rolul ei ca factor socializator a fost pe larg analizat în literatura de specialitate, oferite de cercetările sociologice şi pedagogice în legătură cu factorii de risc familiali care determină apariţia şi structurarea devierilor comportamentale la copii. Procesul formării familiei sau al destrămării acesteia, specifi cul educării copiilor în sânul familiei, particularităţile relaţiilor între soţi şi cauzele confl ictelor în familie, legătura generaţiilor în familie, factorii socio-economici şi socio-culturali care determină modul de viaţă în familie — acestea sunt doar unele dintre multiplele probleme care fac obiectul cercetărilor sociologice. Ca verigă principală a societăţii, studierea familiei prezintă un interes major atât teoretic, cât şi practic. |
||||||
Cuvinte-cheie cerinţe educaţionale speciale, copii cu dizabilităţi, familia, incluziune, partenriat, special educational needs, children with disabilities, family, inclusion, partnership |
||||||
|