Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
![]() ![]() |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
376 (712) |
Воспитание, образование и обучение особых групп лиц. Специальные школы (656) |
![]() LUPUȘOR, Roxana-Monica. Aspecte ale integrării timpurii a copiilor cu autism în învățământul de masă . In: Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională, 2023, nr. 5-6(141-142), pp. 87-90. ISSN 1810-6455. DOI: https://doi.org/10.5281/zenodo.10397721 |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională | ||||||
Numărul 5-6(141-142) / 2023 / ISSN 1810-6455 | ||||||
|
||||||
DOI:https://doi.org/10.5281/zenodo.10397721 | ||||||
CZU: 376 | ||||||
Pag. 87-90 | ||||||
|
||||||
![]() |
||||||
Rezumat | ||||||
Integrarea de la vârste mici a copiilor cu autism permite educarea acestora într-un mediu stimulativ, creat/asigurat pe baza principiilor designului universal prin susținerea ritmului și stilului de învățare al fiecăruia. Simpla plasare a copiilor cu cerințe speciale de dezvoltare în același mediu cu semenii lor tipici nu produce rezultate pozitive decât în condițiile planificării unor intervenții centrate pe potențialul și cerințele copiilor. În funcție de cerințele și prioritățile individuale ale copiilor de vârstă mică și ale familiilor lor, procesul de integrare implică abordarea și suportul adaptat nevoilor educaționale, care ia în considerare toate particularitățile și necesitățile de dezvoltare. |
||||||
Cuvinte-cheie educaţie timpurie, integrare, autism, parcurs educațional, adaptare socială, early education, integration, autism, educational path, social adaptation |
||||||
|