Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
171 0 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
376 (714) |
Воспитание, образование и обучение особых групп лиц. Специальные школы (658) |
SM ISO690:2012 LUPUȘOR, Roxana-Monica. Aspecte ale integrării timpurii a copiilor cu autism în învățământul de masă . In: Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională, 2023, nr. 5-6(141-142), pp. 87-90. ISSN 1810-6455. DOI: https://doi.org/10.5281/zenodo.10397721 |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională | ||||||
Numărul 5-6(141-142) / 2023 / ISSN 1810-6455 | ||||||
|
||||||
DOI:https://doi.org/10.5281/zenodo.10397721 | ||||||
CZU: 376 | ||||||
Pag. 87-90 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Integrarea de la vârste mici a copiilor cu autism permite educarea acestora într-un mediu stimulativ, creat/asigurat pe baza principiilor designului universal prin susținerea ritmului și stilului de învățare al fiecăruia. Simpla plasare a copiilor cu cerințe speciale de dezvoltare în același mediu cu semenii lor tipici nu produce rezultate pozitive decât în condițiile planificării unor intervenții centrate pe potențialul și cerințele copiilor. În funcție de cerințele și prioritățile individuale ale copiilor de vârstă mică și ale familiilor lor, procesul de integrare implică abordarea și suportul adaptat nevoilor educaționale, care ia în considerare toate particularitățile și necesitățile de dezvoltare. |
||||||
Cuvinte-cheie educaţie timpurie, integrare, autism, parcurs educațional, adaptare socială, early education, integration, autism, educational path, social adaptation |
||||||
|
Crossref XML Export
<?xml version='1.0' encoding='utf-8'?> <doi_batch version='4.3.7' xmlns='http://www.crossref.org/schema/4.3.7' xmlns:xsi='http://www.w3.org/2001/XMLSchema-instance' xsi:schemaLocation='http://www.crossref.org/schema/4.3.7 http://www.crossref.org/schema/deposit/crossref4.3.7.xsd'> <head> <doi_batch_id>ibn-193471</doi_batch_id> <timestamp>1720141345</timestamp> <depositor> <depositor_name>Information Society Development Instiute, Republic of Moldova</depositor_name> <email_address>[email protected]</email_address> </depositor> <registrant>Centrul Educaţional Pro Didactica</registrant> </head> <body> <journal> <journal_metadata> <full_title>Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională</full_title> <issn media_type='print'>18106455</issn> </journal_metadata> <journal_issue> <publication_date media_type='print'> <year>2023</year> </publication_date> <issue>5-6(141-142)</issue> </journal_issue> <journal_article publication_type='full_text'><titles> <title>Aspecte ale integrării timpurii a copiilor cu autism în învățământul de masă </title> </titles> <contributors> <person_name sequence='first' contributor_role='author'> <given_name>Roxana-Monica</given_name> <surname>Lupușor</surname> </person_name> </contributors> <publication_date media_type='print'> <year>2023</year> </publication_date> <pages> <first_page>87</first_page> <last_page>90</last_page> </pages> <doi_data> <doi>10.5281/zenodo.10397721</doi> <resource>http://www.crossref.org/</resource> </doi_data> </journal_article> </journal> </body> </doi_batch>