Educatia timpurie – perioada optima de formare a imaginii de sine
Закрыть
Articolul precedent
Articolul urmator
98 5
Ultima descărcare din IBN:
2024-04-18 15:29
SM ISO690:2012
FLORIA, Ionela Aura. Educatia timpurie – perioada optima de formare a imaginii de sine. In: Inovații pedagogice în sfera digitală, Ed. Ediția a 8-a, 27 noiembrie 2020, Chişinău. Chişinău: Policolor, 2020, Ediția a VIII-a, pp. 51-54. ISBN 978-9975-3405-1-9.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Inovații pedagogice în sfera digitală
Ediția a VIII-a, 2020
Conferința "Inovaţii pedagogice în era digitală"
Ediția a 8-a, Chişinău, Moldova, 27 noiembrie 2020

Educatia timpurie – perioada optima de formare a imaginii de sine


Pag. 51-54

Floria Ionela Aura
 
Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă“ din Chişinău
 
 
Disponibil în IBN: 17 noiembrie 2023


Rezumat

Un program educativ timpuriu, individualizat, are nevoie să se bazeze pe construcția personalității copilului. El proiectează în copil dimensiunile domeniilor de dezvoltare, cu grija față de ceea ce este identitatea fiecăruia. Pentru a construi o imagine de sine, trebuie sa pornim de la identitatea, valoarea și unicitatea fiecarui copil.

An early, individualized educational program needs to be based on building the personality of the child. He projects the dimensions of the development domains into the child, with care about what each person's identity is. To build a self-image, we must start from the identity, value and uniqueness of each child.

Cuvinte-cheie
imaginea de sine, educaţia, educația timpurie, preşcolar, personalitate,

self-image, education, early education, pre-school, personality