Articolul precedent |
Articolul urmator |
99 5 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-18 15:29 |
SM ISO690:2012 FLORIA, Ionela Aura. Educatia timpurie – perioada optima de formare a imaginii de sine. In: Inovații pedagogice în sfera digitală, Ed. Ediția a 8-a, 27 noiembrie 2020, Chişinău. Chişinău: Policolor, 2020, Ediția a VIII-a, pp. 51-54. ISBN 978-9975-3405-1-9. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Inovații pedagogice în sfera digitală Ediția a VIII-a, 2020 |
||||||
Conferința "Inovaţii pedagogice în era digitală" Ediția a 8-a, Chişinău, Moldova, 27 noiembrie 2020 | ||||||
|
||||||
Pag. 51-54 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Un program educativ timpuriu, individualizat, are nevoie să se bazeze pe construcția personalității copilului. El proiectează în copil dimensiunile domeniilor de dezvoltare, cu grija față de ceea ce este identitatea fiecăruia. Pentru a construi o imagine de sine, trebuie sa pornim de la identitatea, valoarea și unicitatea fiecarui copil. |
||||||
Cuvinte-cheie imaginea de sine, educaţia, educația timpurie, preşcolar, personalitate, self-image, education, early education, pre-school, personality |
||||||
|