Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
148 1 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-06 20:50 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
378.091 (55) |
Высшее образование. Университеты. Академическое обучение (2579) |
SM ISO690:2012 GOGOI, Elena, DANDARA, Otilia. Mentoratul academic în învățământul ingineresc – mecanism de actualizare a demersului didactic. In: Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională, 2023, nr. 4(140), pp. 2-5. ISSN 1810-6455. DOI: https://doi.org/10.5281/zenodo.8289007 |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională | ||||||
Numărul 4(140) / 2023 / ISSN 1810-6455 | ||||||
|
||||||
DOI:https://doi.org/10.5281/zenodo.8289007 | ||||||
CZU: 378.091 | ||||||
Pag. 2-5 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Scopul acestui studiu vizează investigarea mentoratului în calitate de mecanism de îmbunătățire a competențelor profesionale ale cadrelor didactice din învățământul superior ingineresc. Prin implementarea mentoratului în programele de formare profesională continuă, ca platformă de învățare de la colegii mai experimentați, se urmărește fortificarea relațiilor de colaborare între colegi, sporirea vizibilității instituției, dar și a prestigiului carierei didactice. De asemenea, programele de mentorat reprezintă un fundament de împărtășire a cunoștințelor și experiențelor între profesori cu diferită experiență didactică, orientându-se spre creșterea performanței didactice. |
||||||
Cuvinte-cheie actualizare, beneficii, socializare, mentorat, reţea de învăţare, cultura organizaţională, update, benefits, socialization, mentoring, learning network, organizational culture |
||||||
|