Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
219 5 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-03-01 20:28 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
378.01 (186) |
Высшее образование. Университеты. Академическое обучение (2579) |
SM ISO690:2012 CREANGĂ (DAVIDESCU), Elena, NAHABA, Lilia. Necesitatea formării competențelor sociale la cadrele didactice în contextul dezvoltării profesionale continue . In: Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională, 2022, nr. 5(135), pp. 30-38. ISSN 1810-6455. DOI: https://doi.org/10.5281/zenodo.7271063 |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională | ||||||
Numărul 5(135) / 2022 / ISSN 1810-6455 | ||||||
|
||||||
DOI:https://doi.org/10.5281/zenodo.7271063 | ||||||
CZU: 378.01 | ||||||
Pag. 30-38 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Articolul reflectă informații generalizate privind formarea competențelor sociale la cadrele didactice în contextul dezvoltării profesionale continue. Trăim într-o societate a cunoașterii, societate care se bazează pe învăLilia NAHABA coordonator de programe, Centrul Educațional PRO DIDACTICA țarea de-a lungul întregii vieți. Cadrele didactice sunt puse în situația de a-și anticipa posibilele probleme de carieră și de a ține sub control inevitabilele cotituri și amenințări, de a-și dezvolta cariere flexibile, care să pună accentul pe autocunoaștere, automonitorizare și autoeficacitate. La ora actuală, dezvoltarea profesională este caracterizată de patru mari categorii de capital: financiar, uman, social și psihologic. |
||||||
Cuvinte-cheie capital uman, dezvoltare profesională continuă, formare continuă, competenţe profesionale, competențe sociale, abilități sociale, expertiza în muncă, human capital, continuous professional development, Continuous training, professional skills, social skills, work expertise |
||||||
|