Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
241 5 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-03-01 20:28 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
378.01 (186) |
Высшее образование. Университеты. Академическое обучение (2590) |
SM ISO690:2012 CREANGĂ (DAVIDESCU), Elena, NAHABA, Lilia. Necesitatea formării competențelor sociale la cadrele didactice în contextul dezvoltării profesionale continue . In: Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională, 2022, nr. 5(135), pp. 30-38. ISSN 1810-6455. DOI: https://doi.org/10.5281/zenodo.7271063 |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională | ||||||
Numărul 5(135) / 2022 / ISSN 1810-6455 | ||||||
|
||||||
DOI:https://doi.org/10.5281/zenodo.7271063 | ||||||
CZU: 378.01 | ||||||
Pag. 30-38 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Articolul reflectă informații generalizate privind formarea competențelor sociale la cadrele didactice în contextul dezvoltării profesionale continue. Trăim într-o societate a cunoașterii, societate care se bazează pe învăLilia NAHABA coordonator de programe, Centrul Educațional PRO DIDACTICA țarea de-a lungul întregii vieți. Cadrele didactice sunt puse în situația de a-și anticipa posibilele probleme de carieră și de a ține sub control inevitabilele cotituri și amenințări, de a-și dezvolta cariere flexibile, care să pună accentul pe autocunoaștere, automonitorizare și autoeficacitate. La ora actuală, dezvoltarea profesională este caracterizată de patru mari categorii de capital: financiar, uman, social și psihologic. |
||||||
Cuvinte-cheie capital uman, dezvoltare profesională continuă, formare continuă, competenţe profesionale, competențe sociale, abilități sociale, expertiza în muncă, human capital, continuous professional development, Continuous training, professional skills, social skills, work expertise |
||||||
|
DataCite XML Export
<?xml version='1.0' encoding='utf-8'?> <resource xmlns:xsi='http://www.w3.org/2001/XMLSchema-instance' xmlns='http://datacite.org/schema/kernel-3' xsi:schemaLocation='http://datacite.org/schema/kernel-3 http://schema.datacite.org/meta/kernel-3/metadata.xsd'> <identifier identifierType='DOI'>10.5281/zenodo.7271063</identifier> <creators> <creator> <creatorName>Creangă (Davidescu), E.</creatorName> <affiliation>Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă“ din Chişinău, Moldova, Republica</affiliation> </creator> <creator> <creatorName>Nahaba, L.</creatorName> <affiliation>Centrul Educaţional Pro Didactica, Moldova, Republica</affiliation> </creator> </creators> <titles> <title xml:lang='ro'>Necesitatea formării competențelor sociale la cadrele didactice în contextul dezvoltării profesionale continue </title> </titles> <publisher>Instrumentul Bibliometric National</publisher> <publicationYear>2022</publicationYear> <relatedIdentifier relatedIdentifierType='ISSN' relationType='IsPartOf'>1810-6455</relatedIdentifier> <subjects> <subject>capital uman</subject> <subject>dezvoltare profesională continuă</subject> <subject>formare continuă</subject> <subject>competenţe profesionale</subject> <subject>competențe sociale</subject> <subject>abilități sociale</subject> <subject>expertiza în muncă</subject> <subject>human capital</subject> <subject>continuous professional development</subject> <subject>Continuous training</subject> <subject>professional skills</subject> <subject>social skills</subject> <subject>work expertise</subject> <subject schemeURI='http://udcdata.info/' subjectScheme='UDC'>378.01</subject> </subjects> <dates> <date dateType='Issued'>2022-11-11</date> </dates> <resourceType resourceTypeGeneral='Text'>Journal article</resourceType> <descriptions> <description xml:lang='ro' descriptionType='Abstract'><p>Articolul reflectă informații generalizate privind formarea competențelor sociale la cadrele didactice în contextul dezvoltării profesionale continue. Trăim într-o societate a cunoașterii, societate care se bazează pe învăLilia NAHABA coordonator de programe, Centrul Educațional PRO DIDACTICA țarea de-a lungul întregii vieți. Cadrele didactice sunt puse în situația de a-și anticipa posibilele probleme de carieră și de a ține sub control inevitabilele cotituri și amenințări, de a-și dezvolta cariere flexibile, care să pună accentul pe autocunoaștere, automonitorizare și autoeficacitate. La ora actuală, dezvoltarea profesională este caracterizată de patru mari categorii de capital: financiar, uman, social și psihologic.</p></description> <description xml:lang='en' descriptionType='Abstract'><p>The article presents generalized information regarding the development of social skills in teaching staff in the context of continuous professional development. We live in a knowledge society, a society based on lifelong learning. Teaching staff must anticipate possible career problems and keep the inevitable turns and threats under control by developing flexible careers that emphasize self-knowledge, self-monitoring and self-efficacy. Currently, professional development is characterized by four major categories of capital: financial, human, social, and psychological.</p></description> </descriptions> <formats> <format>application/pdf</format> </formats> </resource>