Articolul precedent |
Articolul urmator |
![]() |
![]() ![]() |
Ultima descărcare din IBN: 2023-10-29 19:21 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
373.3.032 (9) |
Общее школьное образование. Общеобразовательная школа (2121) |
![]() GARŞTEA, Nina. Valorificarea educației pentru drepturile copilului în cadrul disciplinei dezvoltarea personală la nivelul învățământului primar. In: Educația privind drepturile copilului: experiențe și perspective în învățământul preșcolar și primar, Ed. 1, 26 noiembrie 2021, Chişinău. Chişinău: CEP UPS „I.Creangă”, 2022, pp. 159-164. ISBN 978-9975-46-617-2. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Educația privind drepturile copilului: experiențe și perspective în învățământul preșcolar și primar 2022 | ||||||
Conferința "Educația privind drepturile copilului:" 1, Chişinău, Moldova, 26 noiembrie 2021 | ||||||
|
||||||
CZU: 373.3.032 | ||||||
Pag. 159-164 | ||||||
|
||||||
![]() |
||||||
Rezumat | ||||||
The article presents various approaches to the concepts of rights, obligations, human rights education, children's rights education in order to highlight the need for information and training of young schoolchildren in the spirit of democratic values, tolerance, peace, and non-discrimination. It analyzed the provisions of the educational and normative policy documents regarding the valorization of education for children's rights within the framework of the discipline „Personal development”, at the level of primary education. |
||||||
Cuvinte-cheie rights, obligations, education, children’s rights education, the level of primary education, drepturi, obligații, educaţie, educația pentru drepturile copilului, nivelul învățământului primar |
||||||
|