Enhancing the value of children’s rights education within the framework of the discipline personal development at the level of primary education
Закрыть
Articolul precedent
Articolul urmator
322 4
Ultima descărcare din IBN:
2023-10-29 19:21
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
373.3.032 (9)
Общее школьное образование. Общеобразовательная школа (2121)
SM ISO690:2012
GARŞTEA, Nina. Valorificarea educației pentru drepturile copilului în cadrul disciplinei dezvoltarea personală la nivelul învățământului primar. In: Educația privind drepturile copilului: experiențe și perspective în învățământul preșcolar și primar, Ed. 1, 26 noiembrie 2021, Chişinău. Chişinău: CEP UPS „I.Creangă”, 2022, pp. 159-164. ISBN 978-9975-46-617-2.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Educația privind drepturile copilului: experiențe și perspective în învățământul preșcolar și primar 2022
Conferința "Educația privind drepturile copilului:"
1, Chişinău, Moldova, 26 noiembrie 2021

Enhancing the value of children’s rights education within the framework of the discipline personal development at the level of primary education

Valorificarea educației pentru drepturile copilului în cadrul disciplinei dezvoltarea personală la nivelul învățământului primar

CZU: 373.3.032

Pag. 159-164

Garştea Nina
 
Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă“ din Chişinău
 
 
Disponibil în IBN: 21 octombrie 2022


Rezumat

The article presents various approaches to the concepts of rights, obligations, human rights education, children's rights education in order to highlight the need for information and training of young schoolchildren in the spirit of democratic values, tolerance, peace, and non-discrimination. It analyzed the provisions of the educational and normative policy documents regarding the valorization of education for children's rights within the framework of the discipline „Personal development”, at the level of primary education.

În articol sunt prezentate diverse abordări ale conceptelor drepturi, obligații, educație pentru drepturile omului, educație pentru drepturile copilului în vederea evidențierii necesității informării și formării elevului de vârsta școlară mică în spiritul valorilor democratice, toleranței, păcii, nondiscriminării. Au fost analizate prevederile documentelor de politici educaționale și normative privind valorificarea educației pentru drepturile copilului în cadrul disciplinei Dezvoltarea personală la nivelul învățământului primar.

Cuvinte-cheie
rights, obligations, education, children’s rights education, the level of primary education,

drepturi, obligații, educaţie, educația pentru drepturile copilului, nivelul învățământului primar