Articolul precedent |
Articolul urmator |
324 4 |
Ultima descărcare din IBN: 2023-10-29 19:21 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
373.3.032 (9) |
Общее школьное образование. Общеобразовательная школа (2122) |
SM ISO690:2012 GARŞTEA, Nina. Valorificarea educației pentru drepturile copilului în cadrul disciplinei dezvoltarea personală la nivelul învățământului primar. In: Educația privind drepturile copilului: experiențe și perspective în învățământul preșcolar și primar, Ed. 1, 26 noiembrie 2021, Chişinău. Chişinău: CEP UPS „I.Creangă”, 2022, pp. 159-164. ISBN 978-9975-46-617-2. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Educația privind drepturile copilului: experiențe și perspective în învățământul preșcolar și primar 2022 | ||||||
Conferința "Educația privind drepturile copilului:" 1, Chişinău, Moldova, 26 noiembrie 2021 | ||||||
|
||||||
CZU: 373.3.032 | ||||||
Pag. 159-164 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
The article presents various approaches to the concepts of rights, obligations, human rights education, children's rights education in order to highlight the need for information and training of young schoolchildren in the spirit of democratic values, tolerance, peace, and non-discrimination. It analyzed the provisions of the educational and normative policy documents regarding the valorization of education for children's rights within the framework of the discipline „Personal development”, at the level of primary education. |
||||||
Cuvinte-cheie rights, obligations, education, children’s rights education, the level of primary education, drepturi, obligații, educaţie, educația pentru drepturile copilului, nivelul învățământului primar |
||||||
|
DataCite XML Export
<?xml version='1.0' encoding='utf-8'?> <resource xmlns:xsi='http://www.w3.org/2001/XMLSchema-instance' xmlns='http://datacite.org/schema/kernel-3' xsi:schemaLocation='http://datacite.org/schema/kernel-3 http://schema.datacite.org/meta/kernel-3/metadata.xsd'> <creators> <creator> <creatorName>Garştea, N.I.</creatorName> <affiliation>Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă“ din Chişinău, Moldova, Republica</affiliation> </creator> </creators> <titles> <title xml:lang='ro'>Valorificarea educației pentru drepturile copilului în cadrul disciplinei dezvoltarea personală la nivelul învățământului primar</title> </titles> <publisher>Instrumentul Bibliometric National</publisher> <publicationYear>2022</publicationYear> <relatedIdentifier relatedIdentifierType='ISBN' relationType='IsPartOf'>978-9975-46-617-2</relatedIdentifier> <subjects> <subject>rights</subject> <subject>obligations</subject> <subject>education</subject> <subject>children’s rights education</subject> <subject>the level of primary education</subject> <subject>drepturi</subject> <subject>obligații</subject> <subject>educaţie</subject> <subject>educația pentru drepturile copilului</subject> <subject>nivelul învățământului primar</subject> <subject schemeURI='http://udcdata.info/' subjectScheme='UDC'>373.3.032</subject> </subjects> <dates> <date dateType='Issued'>2022</date> </dates> <resourceType resourceTypeGeneral='Text'>Conference Paper</resourceType> <descriptions> <description xml:lang='en' descriptionType='Abstract'><p>The article presents various approaches to the concepts of rights, obligations, human rights education, children's rights education in order to highlight the need for information and training of young schoolchildren in the spirit of democratic values, tolerance, peace, and non-discrimination. It analyzed the provisions of the educational and normative policy documents regarding the valorization of education for children's rights within the framework of the discipline „Personal development”, at the level of primary education.</p></description> <description xml:lang='ro' descriptionType='Abstract'><p>În articol sunt prezentate diverse abordări ale conceptelor drepturi, obligații, educație pentru drepturile omului, educație pentru drepturile copilului în vederea evidențierii necesității informării și formării elevului de vârsta școlară mică în spiritul valorilor democratice, toleranței, păcii, nondiscriminării. Au fost analizate prevederile documentelor de politici educaționale și normative privind valorificarea educației pentru drepturile copilului în cadrul disciplinei Dezvoltarea personală la nivelul învățământului primar.</p></description> </descriptions> <formats> <format>application/pdf</format> </formats> </resource>