Antreprenoriatul digital - instrument eficient în condițiile actuale de criză
Закрыть
Articolul precedent
Articolul urmator
297 20
Ultima descărcare din IBN:
2024-04-23 00:03
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
[334:004]:37 (1)
Формы организации и сотрудничества в экономике (976)
Информационные технологии. Вычислительная техника. Обработка данных (4184)
Воспитание. Обучение. Образование (14334)
SM ISO690:2012
GARBATOVSCHI, Valeria. Antreprenoriatul digital - instrument eficient în condițiile actuale de criză. In: Strategia Securității Uniunii Europene în contextul Metamorfozelor Relațiilor Internaționale, Ed. 2, 22 aprilie 2022, Chişinău. Chişinău: "Print-Caro" SRL, 2022, Vol.2, pp. 222-228. ISBN 978-9975-56-874-6.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Strategia Securității Uniunii Europene în contextul Metamorfozelor Relațiilor Internaționale
Vol.2, 2022
Conferința "Strategia Securității Uniunii Europene în contextul Metamorfozelor Relațiilor Internaționale"
2, Chişinău, Moldova, 22 aprilie 2022

Antreprenoriatul digital - instrument eficient în condițiile actuale de criză

Digital entrepreneurship - an effective tool in the current crisis

CZU: [334:004]:37

Pag. 222-228

Garbatovschi Valeria
 
Colegiul Pedagogic „Alexei Mateevici”, mun. Chişinău
 
 
Disponibil în IBN: 9 septembrie 2022


Rezumat

În acest articol, autorul abordează un subiect actual pentru societatea contemporană, care este condiționat de necesitățile și cerințele contextului social referitor la abilitățile necesare unei personalități umane în secolul XXI. Aceste necesități au apărut în timp, sub influența diferitor factori de ordin politic, economic, cultural, social, observându-se importanța identificării unor alternative pentru declanșarea ideilor de afaceri, înregistrarea vânzărilor, promovarea acestora, prin intermediul diferitor instrumente digitale. Astfel, e necesar ca intraprenorii, dar și antreprenorii să dea dovadă de flexibilitate, creativitate și capacitate de adaptare la schimbări și încadrare pe piața muncii pentru a-și asigura succesul propriu, dar și progresul societății. Astfel, în acest studiu, ne propunem să analizăm specificul antreprenoriatului digital, care constituie aptitudinea de a folosi tehnologiile media și cele digitale pentru a crea noi oportunități și a rezolva probleme specifice crizei actuale. Totodată, vom analiza și modalitățile de educare a acestuia la viitorii specialiști și vom oferi sugestii cadrelor didactice în vederea creării contextelor educaționale prielnice dezvoltării acestei aptitudini.

In this article, the author addresses a current topic for contemporary society, which is conditioned by the needs and requirements of the social context regarding the skills needed by a human personality in the 21st century. These needs have emerged over time, under the influence of various political, economic, cultural, social factors, noting the importance of identifying alternatives for triggering business ideas, recording sales, promoting them, through various digital tools. Thus, it is necessary for entrepreneurs, but also for entrepreneurs to show flexibility, creativity and the ability to adapt to change and enter the labor market in order to ensure their own success, but also the progress of society. Thus, in this study, we aim to analyze the specifics of digital entrepreneurship, which is the ability to use media and digital technologies to create new opportunities and solve problems specific to the current crisis. At the same time, we will analyze the ways of educating it to future specialists and we will offer suggestions to teachers in order to create educational contexts conducive to the development of this skill.

Cuvinte-cheie
antreprenoriat digital, instrument, şcoală, criză, eficienţă,

digital entrepreneurship, tool, school, crisis, efficiency.