Articolul precedent |
Articolul urmator |
462 33 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-06-05 17:36 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
371.21+316.77[37+314.6] (1) |
Воспитание. Обучение. Образование (14823) |
Социология культуры. Культурный контекст социальной жизни (812) |
Демография (831) |
SM ISO690:2012 BIȚAN, Angela, PAVEL, Simona. Managementul comunicării în relația școală-familie. In: Educația în fața noilor provocări, 5-6 noiembrie 2021, Chisinau. Chişinău: Universitatea de Stat din Tiraspol, 2021, Vol.1, pp. 116-121. ISBN ISBN 978-9975-76-372-1 (PDF). |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Educația în fața noilor provocări Vol.1, 2021 |
||||||
Conferința "Educația în fața noilor provocări" Chisinau, Moldova, 5-6 noiembrie 2021 | ||||||
|
||||||
CZU: 371.21+316.77[37+314.6] | ||||||
Pag. 116-121 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Managementul educațional include un set de principii, funcții și metode de management care asigură realizarea obiectivelor sistemului educațional. În prezent, s-a trecut de la conceptul clasic de „leadership” la cel de „management educațional” și „management pedagogic”. În centrul relației familie-școală se află, desigur, copilul-elev, în calitate de beneficiar al actului educațional. Pentru dezvoltarea armonioasă a personalității sale, școala și familia trebuie să realizeze un parteneriat educațional deschis, care constă în a oferi elevului o cultură activă, exersându-și la maximum abilitățile, ajutându-l să se maturizeze, să se integreze în societate, să îi asigure autonomie. și comportament propriu. Valoarea educației în familie depinde de pregătirea părinților și de înțelegerea corectă a misiunii acestora cu școala. |
||||||
Cuvinte-cheie management, şcoală, familie, parteneriat, implicare, management, school, family, partnership, involvement |
||||||
|