Managementul comunicării în relația școală-familie
Закрыть
Articolul precedent
Articolul urmator
462 33
Ultima descărcare din IBN:
2024-06-05 17:36
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
371.21+316.77[37+314.6] (1)
Воспитание. Обучение. Образование (14823)
Социология культуры. Культурный контекст социальной жизни (812)
Демография (831)
SM ISO690:2012
BIȚAN, Angela, PAVEL, Simona. Managementul comunicării în relația școală-familie. In: Educația în fața noilor provocări, 5-6 noiembrie 2021, Chisinau. Chişinău: Universitatea de Stat din Tiraspol, 2021, Vol.1, pp. 116-121. ISBN ISBN 978-9975-76-372-1 (PDF).
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Educația în fața noilor provocări
Vol.1, 2021
Conferința "Educația în fața noilor provocări"
Chisinau, Moldova, 5-6 noiembrie 2021

Managementul comunicării în relația școală-familie

CZU: 371.21+316.77[37+314.6]

Pag. 116-121

Bițan Angela, Pavel Simona
 
Școala Gimnazială "Oprea Iorgulescu" Câmpulung
 
 
Disponibil în IBN: 26 ianuarie 2022


Rezumat

Managementul educațional include un set de principii, funcții și metode de management care asigură realizarea obiectivelor sistemului educațional. În prezent, s-a trecut de la conceptul clasic de „leadership” la cel de „management educațional” și „management pedagogic”. În centrul relației familie-școală se află, desigur, copilul-elev, în calitate de beneficiar al actului educațional. Pentru dezvoltarea armonioasă a personalității sale, școala și familia trebuie să realizeze un parteneriat educațional deschis, care constă în a oferi elevului o cultură activă, exersându-și la maximum abilitățile, ajutându-l să se maturizeze, să se integreze în societate, să îi asigure autonomie. și comportament propriu. Valoarea educației în familie depinde de pregătirea părinților și de înțelegerea corectă a misiunii acestora cu școala.

Educational management includes a set of principles and functions and management methods that ensure the achievement of the objectives of the education system. At present, it has gone from the classic concept of "leadership" to that of "educational management" and "pedagogical management". At the center of the family-school relationship is, of course, the child-student, as the beneficiary of the educational act. For the harmonious development of his personality, the school and the family must achieve an open educational partnership, which consists in giving the student an active culture, exercising to the maximum his abilities, helping him to mature, to integrate in society, to ensure autonomy and own behavior. The value of family education depends on the preparation of parents and the correct understanding of their mission with the school.

Cuvinte-cheie
management, şcoală, familie, parteneriat, implicare,

management, school, family, partnership, involvement