Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
770 106 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-25 11:13 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
159.922.7:616.89-008.47 (1) |
Психология (3398) |
Психиатрия. Психопатология. Психические (душевные) болезни. Психозы (289) |
SM ISO690:2012 TARNOVSCHI, Ana. Particularităţi ale deficitului de atenţie la copii. In: Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației), 2020, nr. 11, pp. 45-49. ISSN 1857-2103. DOI: https://doi.org/10.5281/zenodo.4557099 |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației) | ||||||
Numărul 11 / 2020 / ISSN 1857-2103 /ISSNe 2345-1025 | ||||||
|
||||||
DOI:https://doi.org/10.5281/zenodo.4557099 | ||||||
CZU: 159.922.7:616.89-008.47 | ||||||
Pag. 45-49 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Tulburarea de atenţie, caracterizată printr-o diminuare a capacităţilor cognitive, dezechilibrează viaţa de zi cu zi atât a copiilor, a părinţilor acestora, cât şi a profesorilor. Ea presupune dificultăţi de concentrare, impulsivitate şi hiperactivitate. Deficitul de atenţie şi eşecul şcolar asociat provoacă tensiuni în familie şi pot deveni elemente amplificatoare ale conflictelor. |
||||||
Cuvinte-cheie deficit de atenție, capacități cognitive, elevi, eşec şcolar, tulburare de deficit de atenţie cu hiperacti-vitate, tulburare cu deficit de atenţie, attention deficit, cognitive abilities, students, school failure, attention deficit hyperactivity disorder, attention deficit disorder |
||||||
|