Particularităţi ale deficitului de atenţie la copii
Закрыть
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
770 106
Ultima descărcare din IBN:
2024-04-25 11:13
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
159.922.7:616.89-008.47 (1)
Психология (3398)
Психиатрия. Психопатология. Психические (душевные) болезни. Психозы (289)
SM ISO690:2012
TARNOVSCHI, Ana. Particularităţi ale deficitului de atenţie la copii. In: Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației), 2020, nr. 11, pp. 45-49. ISSN 1857-2103. DOI: https://doi.org/10.5281/zenodo.4557099
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației)
Numărul 11 / 2020 / ISSN 1857-2103 /ISSNe 2345-1025

Particularităţi ale deficitului de atenţie la copii

Particularities of attention deficit in children

DOI:https://doi.org/10.5281/zenodo.4557099
CZU: 159.922.7:616.89-008.47

Pag. 45-49

Tarnovschi Ana
 
Universitatea de Stat din Moldova
 
 
Disponibil în IBN: 28 februarie 2021


Rezumat

Tulburarea de atenţie, caracterizată printr-o diminuare a capacităţilor cognitive, dezechilibrează viaţa de zi cu zi atât a copiilor, a părinţilor acestora, cât şi a profesorilor. Ea presupune dificultăţi de concentrare, impulsivitate şi hiperactivitate. Deficitul de atenţie şi eşecul şcolar asociat provoacă tensiuni în familie şi pot deveni elemente amplificatoare ale conflictelor.

Attention deficit, characterised by a decrease in cognitive abilities, disturb the daily lives of children, their parents and teachers. It involves difficulty concentrating, impulsivity and hyperactivity. Attention deficit and associated school failure cause tensions in the family and can become amplifying elements of conflict.

Cuvinte-cheie
deficit de atenție, capacități cognitive, elevi, eşec şcolar, tulburare de deficit de atenţie cu hiperacti-vitate, tulburare cu deficit de atenţie,

attention deficit, cognitive abilities, students, school failure, attention deficit hyperactivity disorder, attention deficit disorder