Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
790 106 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-25 11:13 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
159.922.7:616.89-008.47 (1) |
Психология (3475) |
Психиатрия. Психопатология. Психические (душевные) болезни. Психозы (291) |
SM ISO690:2012 TARNOVSCHI, Ana. Particularităţi ale deficitului de atenţie la copii. In: Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației), 2020, nr. 11, pp. 45-49. ISSN 1857-2103. DOI: https://doi.org/10.5281/zenodo.4557099 |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației) | ||||||
Numărul 11 / 2020 / ISSN 1857-2103 /ISSNe 2345-1025 | ||||||
|
||||||
DOI:https://doi.org/10.5281/zenodo.4557099 | ||||||
CZU: 159.922.7:616.89-008.47 | ||||||
Pag. 45-49 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Tulburarea de atenţie, caracterizată printr-o diminuare a capacităţilor cognitive, dezechilibrează viaţa de zi cu zi atât a copiilor, a părinţilor acestora, cât şi a profesorilor. Ea presupune dificultăţi de concentrare, impulsivitate şi hiperactivitate. Deficitul de atenţie şi eşecul şcolar asociat provoacă tensiuni în familie şi pot deveni elemente amplificatoare ale conflictelor. |
||||||
Cuvinte-cheie deficit de atenție, capacități cognitive, elevi, eşec şcolar, tulburare de deficit de atenţie cu hiperacti-vitate, tulburare cu deficit de atenţie, attention deficit, cognitive abilities, students, school failure, attention deficit hyperactivity disorder, attention deficit disorder |
||||||
|
Dublin Core Export
<?xml version='1.0' encoding='utf-8'?> <oai_dc:dc xmlns:dc='http://purl.org/dc/elements/1.1/' xmlns:oai_dc='http://www.openarchives.org/OAI/2.0/oai_dc/' xmlns:xsi='http://www.w3.org/2001/XMLSchema-instance' xsi:schemaLocation='http://www.openarchives.org/OAI/2.0/oai_dc/ http://www.openarchives.org/OAI/2.0/oai_dc.xsd'> <dc:creator>Tarnovschi, A.</dc:creator> <dc:date>2020-12-31</dc:date> <dc:description xml:lang='en'><p>Tulburarea de atenţie, caracterizată printr-o diminuare a capacităţilor cognitive, dezechilibrează viaţa de zi cu zi atât a copiilor, a părinţilor acestora, cât şi a profesorilor. Ea presupune dificultăţi de concentrare, impulsivitate şi hiperactivitate. Deficitul de atenţie şi eşecul şcolar asociat provoacă tensiuni în familie şi pot deveni elemente amplificatoare ale conflictelor.</p></dc:description> <dc:description xml:lang='en'><p>Attention deficit, characterised by a decrease in cognitive abilities, disturb the daily lives of children, their parents and teachers. It involves difficulty concentrating, impulsivity and hyperactivity. Attention deficit and associated school failure cause tensions in the family and can become amplifying elements of conflict.</p></dc:description> <dc:identifier>10.5281/zenodo.4557099</dc:identifier> <dc:source>Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației) (11) 45-49</dc:source> <dc:subject>deficit de atenție</dc:subject> <dc:subject>capacități cognitive</dc:subject> <dc:subject>elevi</dc:subject> <dc:subject>eşec şcolar</dc:subject> <dc:subject>tulburare de deficit de atenţie cu hiperacti-vitate</dc:subject> <dc:subject>tulburare cu deficit de atenţie</dc:subject> <dc:subject>attention deficit</dc:subject> <dc:subject>cognitive abilities</dc:subject> <dc:subject>students</dc:subject> <dc:subject>school failure</dc:subject> <dc:subject>attention deficit hyperactivity disorder</dc:subject> <dc:subject>attention deficit disorder</dc:subject> <dc:title>Particularităţi ale deficitului de atenţie la copii</dc:title> <dc:type>info:eu-repo/semantics/article</dc:type> </oai_dc:dc>