Articolul precedent |
Articolul urmator |
479 28 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-02-05 19:02 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
316.347:327.58 (1) |
Социальная структура. Общество как социальная система (982) |
Международные блоки.Конфликты (214) |
SM ISO690:2012 DAUD, Tatiana. Integrarea socială a migranţilor prin educaţie şi comunicare. In: Performanţa în educaţie: factor-cheie în asigurarea securităţii umane, 9-10 octombrie 2020, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: Academia de Administrare Publică, 2020, pp. 275-286. ISBN 978-9975-3492-0-8. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Performanţa în educaţie: factor-cheie în asigurarea securităţii umane 2020 | ||||||
Conferința "Performanţa în educaţie: factor-cheie în asigurarea securităţii umane" Chişinău, Moldova, 9-10 octombrie 2020 | ||||||
|
||||||
CZU: 316.347:327.58 | ||||||
Pag. 275-286 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
În acest studiu autorul corelează trei fenomene complexe: educația, comunicarea și integrarea socială a mingranților în societatea țării gazdă. Atât la nivel național, cât și la cel comunitar, subiectul important al acestui fenomen este migrantul, iar calitatea și procesul integrării sociale depinde de cultură, educație și relațiile de comunicare a actorilor. Se mai evidențiază dependența de educație în procesul de integrare socială a migranților. Autorul supune cercetării procesul de integrare socială din perspectiva istoriografică și teoretico-metodologică, expune conceptul de educație, inclusiv amenințările și instrumentele de asigurare a acesteia în contextul integrării sociale. În concluzie, autorul subliniază că integrarea socială a migranților prin educație răspunde unor necesități practice și realizarea ei este întemeiată pe principiile și valorile țării gazdă. |
||||||
Cuvinte-cheie migrant, integrare socială, educaţie, comunicare, țara gazdă, education, integration, systemic approach, migration, social dialogue |
||||||
|