Strategii și politici în domeniul educației nonformale la nivel european
Закрыть
Articolul precedent
Articolul urmator
623 25
Ultima descărcare din IBN:
2024-03-14 14:20
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
374(4) (1)
Внешкольное общее образование. Самообразование (212)
SM ISO690:2012
ANDRIEŞ, Vasile. Strategii și politici în domeniul educației nonformale la nivel european. In: Perspectivele şi Problemele Integrării în Spaţiul European al Cercetării şi Educaţiei, 5 iunie 2020, Cahul. Cahul, Republica Moldova: Universitatea de Stat „Bogdan Petriceicu Hasdeu‖ din Cahul, 2020, Vol.7, Partea 2, pp. 170-175. ISBN 978-9975-88-060-2. ISSN ISSN 2587-3563 E-ISSN 2587-3571.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Perspectivele şi Problemele Integrării în Spaţiul European al Cercetării şi Educaţiei
Vol.7, Partea 2, 2020
Conferința "Perspectivele şi Problemele Integrării în Spaţiul European al Cercetării şi Educaţiei"
Cahul, Moldova, 5 iunie 2020

Strategii și politici în domeniul educației nonformale la nivel european

Strategies and policies in the field of non-formal education the european level

CZU: 374(4)

Pag. 170-175

Andrieş Vasile
 
Institutul de Ştiinţe ale Educaţiei
 
 
Disponibil în IBN: 15 decembrie 2020


Rezumat

Prezentul articol își propune spre examinare evoluția politicilor și strategiilor Uniunii Europene, precum și a altor instituții europene în ceea ce privește educația nonformală. În acest sens, sunt examinate detaliat directivele, recomandările, precum și deciziile structurilor comunitare. Este evidențiat rolul educației nonformale în contextul învățării continue, formulate obiectivele și sarcinile în procesul de educare a tinerii generații. De fapt, întreaga gamă a problematicii este corelată cu strategiile UE de angajare a tinerilor în câmpul muncii și oferirea unei posibilități alternative de învățare, dincolo de cea formală, prin cultivarea competențelor necesare

This article aims to examine the evolution of the policies and strategies of the European Union and other European institutions with regard to non-formal education. In this respect, directives, recommendations and decisions of Community structures are examined in detail. The role of non-formal education in the context of lifelong learning, formulated objectives and tasks in the process of educating the young generation is highlighted. In fact, the whole range of issues is linked to the EU's strategies for employing young people in the workplace and providing an alternative learning opportunity, beyond the formal one, by cultivating the necessary skills.

Cuvinte-cheie
educaţie formală, educaţie informală, educaţie nonformală, Uniunea Europeană, strategii, recomandări, tineret, competențe, învăţare, standarde,

formal education, informal education, non-formal education, European Union, Strategies, recommendations, youth, skills, learning, standards