Articolul precedent |
Articolul urmator |
623 25 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-03-14 14:20 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
374(4) (1) |
Внешкольное общее образование. Самообразование (212) |
SM ISO690:2012 ANDRIEŞ, Vasile. Strategii și politici în domeniul educației nonformale la nivel european. In: Perspectivele şi Problemele Integrării în Spaţiul European al Cercetării şi Educaţiei, 5 iunie 2020, Cahul. Cahul, Republica Moldova: Universitatea de Stat „Bogdan Petriceicu Hasdeu‖ din Cahul, 2020, Vol.7, Partea 2, pp. 170-175. ISBN 978-9975-88-060-2. ISSN ISSN 2587-3563 E-ISSN 2587-3571. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Perspectivele şi Problemele Integrării în Spaţiul European al Cercetării şi Educaţiei Vol.7, Partea 2, 2020 |
||||||
Conferința "Perspectivele şi Problemele Integrării în Spaţiul European al Cercetării şi Educaţiei" Cahul, Moldova, 5 iunie 2020 | ||||||
|
||||||
CZU: 374(4) | ||||||
Pag. 170-175 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Prezentul articol își propune spre examinare evoluția politicilor și strategiilor Uniunii Europene, precum și a altor instituții europene în ceea ce privește educația nonformală. În acest sens, sunt examinate detaliat directivele, recomandările, precum și deciziile structurilor comunitare. Este evidențiat rolul educației nonformale în contextul învățării continue, formulate obiectivele și sarcinile în procesul de educare a tinerii generații. De fapt, întreaga gamă a problematicii este corelată cu strategiile UE de angajare a tinerilor în câmpul muncii și oferirea unei posibilități alternative de învățare, dincolo de cea formală, prin cultivarea competențelor necesare |
||||||
Cuvinte-cheie educaţie formală, educaţie informală, educaţie nonformală, Uniunea Europeană, strategii, recomandări, tineret, competențe, învăţare, standarde, formal education, informal education, non-formal education, European Union, Strategies, recommendations, youth, skills, learning, standards |
||||||
|