Rolul metodelor activ-participative și dezvoltarea competenței de comunicare la studenți
Закрыть
Articolul precedent
Articolul urmator
610 26
Ultima descărcare din IBN:
2024-06-13 17:19
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
378.14.02-057.87 (1)
Высшее образование. Университеты. Академическое обучение (2669)
SM ISO690:2012
VÎȘCU, Irina, POPOVICI, Ilona. Rolul metodelor activ-participative și dezvoltarea competenței de comunicare la studenți. In: Perspectivele şi Problemele Integrării în Spaţiul European al Cercetării şi Educaţiei, 5 iunie 2020, Cahul. Cahul, Republica Moldova: Universitatea de Stat „Bogdan Petriceicu Hasdeu‖ din Cahul, 2020, Vol.7, Partea 2, pp. 165-169. ISBN 978-9975-88-060-2. ISSN ISSN 2587-3563 E-ISSN 2587-3571.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Perspectivele şi Problemele Integrării în Spaţiul European al Cercetării şi Educaţiei
Vol.7, Partea 2, 2020
Conferința "Perspectivele şi Problemele Integrării în Spaţiul European al Cercetării şi Educaţiei"
Cahul, Moldova, 5 iunie 2020

Rolul metodelor activ-participative și dezvoltarea competenței de comunicare la studenți

The role of active-participatory methods and the development of communication competence in students

CZU: 378.14.02-057.87

Pag. 165-169

Vîșcu Irina, Popovici Ilona
 
Universitatea de Stat „Bogdan Petriceicu Hasdeu“, Cahul
 
Teze de doctorat:
 
Disponibil în IBN: 15 decembrie 2020


Rezumat

The professional activity of teachers has an exceptional social significance, which determines to a great extent its characteristics. One of these is the need to organize an effective interaction of all participants in the educational process. This characteristic determines the importance of the teacher's personal skills and qualities such as: communication skills, ability to take into account students' psychological characteristics, commitment, responsibility, tact, and fairness. The next characteristic of pedagogical activity is the exceptional importance of organizing and optimally implementing the main processes of training, education and development of students.

Cuvinte-cheie
Metode educaționale, metode activ-participative, metode pasive, metode active, metode interactive, competenţă de comunicare