Articolul precedent |
Articolul urmator |
610 26 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-06-13 17:19 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
378.14.02-057.87 (1) |
Высшее образование. Университеты. Академическое обучение (2669) |
SM ISO690:2012 VÎȘCU, Irina, POPOVICI, Ilona. Rolul metodelor activ-participative și dezvoltarea competenței de comunicare la studenți. In: Perspectivele şi Problemele Integrării în Spaţiul European al Cercetării şi Educaţiei, 5 iunie 2020, Cahul. Cahul, Republica Moldova: Universitatea de Stat „Bogdan Petriceicu Hasdeu‖ din Cahul, 2020, Vol.7, Partea 2, pp. 165-169. ISBN 978-9975-88-060-2. ISSN ISSN 2587-3563 E-ISSN 2587-3571. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Perspectivele şi Problemele Integrării în Spaţiul European al Cercetării şi Educaţiei Vol.7, Partea 2, 2020 |
|||||||
Conferința "Perspectivele şi Problemele Integrării în Spaţiul European al Cercetării şi Educaţiei" Cahul, Moldova, 5 iunie 2020 | |||||||
|
|||||||
CZU: 378.14.02-057.87 | |||||||
Pag. 165-169 | |||||||
|
|||||||
Descarcă PDF | |||||||
Rezumat | |||||||
The professional activity of teachers has an exceptional social significance, which determines to a great extent its characteristics. One of these is the need to organize an effective interaction of all participants in the educational process. This characteristic determines the importance of the teacher's personal skills and qualities such as: communication skills, ability to take into account students' psychological characteristics, commitment, responsibility, tact, and fairness. The next characteristic of pedagogical activity is the exceptional importance of organizing and optimally implementing the main processes of training, education and development of students. |
|||||||
Cuvinte-cheie Metode educaționale, metode activ-participative, metode pasive, metode active, metode interactive, competenţă de comunicare |
|||||||
|