Articolul precedent |
Articolul urmator |
643 25 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-03-14 14:20 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
374(4) (1) |
Внешкольное общее образование. Самообразование (216) |
SM ISO690:2012 ANDRIEŞ, Vasile. Strategii și politici în domeniul educației nonformale la nivel european. In: Perspectivele şi Problemele Integrării în Spaţiul European al Cercetării şi Educaţiei, 5 iunie 2020, Cahul. Cahul, Republica Moldova: Universitatea de Stat „Bogdan Petriceicu Hasdeu‖ din Cahul, 2020, Vol.7, Partea 2, pp. 170-175. ISBN 978-9975-88-060-2. ISSN ISSN 2587-3563 E-ISSN 2587-3571. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Perspectivele şi Problemele Integrării în Spaţiul European al Cercetării şi Educaţiei Vol.7, Partea 2, 2020 |
||||||
Conferința "Perspectivele şi Problemele Integrării în Spaţiul European al Cercetării şi Educaţiei" Cahul, Moldova, 5 iunie 2020 | ||||||
|
||||||
CZU: 374(4) | ||||||
Pag. 170-175 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Prezentul articol își propune spre examinare evoluția politicilor și strategiilor Uniunii Europene, precum și a altor instituții europene în ceea ce privește educația nonformală. În acest sens, sunt examinate detaliat directivele, recomandările, precum și deciziile structurilor comunitare. Este evidențiat rolul educației nonformale în contextul învățării continue, formulate obiectivele și sarcinile în procesul de educare a tinerii generații. De fapt, întreaga gamă a problematicii este corelată cu strategiile UE de angajare a tinerilor în câmpul muncii și oferirea unei posibilități alternative de învățare, dincolo de cea formală, prin cultivarea competențelor necesare |
||||||
Cuvinte-cheie educaţie formală, educaţie informală, educaţie nonformală, Uniunea Europeană, strategii, recomandări, tineret, competențe, învăţare, standarde, formal education, informal education, non-formal education, European Union, Strategies, recommendations, youth, skills, learning, standards |
||||||
|
DataCite XML Export
<?xml version='1.0' encoding='utf-8'?> <resource xmlns:xsi='http://www.w3.org/2001/XMLSchema-instance' xmlns='http://datacite.org/schema/kernel-3' xsi:schemaLocation='http://datacite.org/schema/kernel-3 http://schema.datacite.org/meta/kernel-3/metadata.xsd'> <creators> <creator> <creatorName>Andrieş, V.</creatorName> <affiliation>Institutul de Ştiinţe ale Educaţiei, Moldova, Republica</affiliation> </creator> </creators> <titles> <title xml:lang='ro'>Strategii și politici în domeniul educației nonformale la nivel european</title> </titles> <publisher>Instrumentul Bibliometric National</publisher> <publicationYear>2020</publicationYear> <relatedIdentifier relatedIdentifierType='ISBN' relationType='IsPartOf'>978-9975-88-060-2</relatedIdentifier> <subjects> <subject>educaţie formală</subject> <subject>educaţie informală</subject> <subject>educaţie nonformală</subject> <subject>Uniunea Europeană</subject> <subject>strategii</subject> <subject>recomandări</subject> <subject>tineret</subject> <subject>competențe</subject> <subject>învăţare</subject> <subject>standarde</subject> <subject>formal education</subject> <subject>informal education</subject> <subject>non-formal education</subject> <subject>European Union</subject> <subject>Strategies</subject> <subject>recommendations</subject> <subject>youth</subject> <subject>skills</subject> <subject>learning</subject> <subject>standards</subject> <subject schemeURI='http://udcdata.info/' subjectScheme='UDC'>374(4)</subject> </subjects> <dates> <date dateType='Issued'>2020</date> </dates> <resourceType resourceTypeGeneral='Text'>Conference Paper</resourceType> <descriptions> <description xml:lang='ro' descriptionType='Abstract'><p>Prezentul articol își propune spre examinare evoluția politicilor și strategiilor Uniunii Europene, precum și a altor instituții europene în ceea ce privește educația nonformală. În acest sens, sunt examinate detaliat directivele, recomandările, precum și deciziile structurilor comunitare. Este evidențiat rolul educației nonformale în contextul învățării continue, formulate obiectivele și sarcinile în procesul de educare a tinerii generații. De fapt, întreaga gamă a problematicii este corelată cu strategiile UE de angajare a tinerilor în câmpul muncii și oferirea unei posibilități alternative de învățare, dincolo de cea formală, prin cultivarea competențelor necesare</p></description> <description xml:lang='en' descriptionType='Abstract'><p>This article aims to examine the evolution of the policies and strategies of the European Union and other European institutions with regard to non-formal education. In this respect, directives, recommendations and decisions of Community structures are examined in detail. The role of non-formal education in the context of lifelong learning, formulated objectives and tasks in the process of educating the young generation is highlighted. In fact, the whole range of issues is linked to the EU's strategies for employing young people in the workplace and providing an alternative learning opportunity, beyond the formal one, by cultivating the necessary skills.</p></description> </descriptions> <formats> <format>application/pdf</format> </formats> </resource>