Afișare rezultate |
Afisarea articolelor 1-10(10) pentru cuvîntul-cheie "advertising discourse"
Enunțul averbal in sloganele publicitare franceze |
Enicov Cristina |
Ştiinţă, educaţie, cultură |
Vol. 3. 2023. Comrat. ISBN 978-9975-83-254-0. |
Disponibil online 3 May, 2023. Descarcări-0. Vizualizări-262 |
Structurile raționale în discursul publicitar |
Mădăraș Anca Georgiana |
Şcoala internaţională de metodologie în ştiinţele socioumane |
Ediția a 5-a. 2022. Chișinău, Republica Moldova. ISBN 978-9975-159-95-1. |
Disponibil online 24 July, 2023. Descarcări-3. Vizualizări-243 |
L’implicite comme stratégie discursive dans le discours publicitair |
Grădinaru Angela |
Université d’Etat de Moldavie |
Noi tendinţe în predarea limbajelor de specialitate în contextul racordării învăţământului |
Ediția 6. 2023. Chişinău. ISBN 978-9975-62-568-5 (PDF). |
Disponibil online 21 December, 2023. Descarcări-4. Vizualizări-179 |
Publicité et produit: la banque |
Constantinescu-Stefanel Ruxandra |
Académie d' Etudes Economiques, Bucarest |
Intertext |
Nr. Ed. sp / 2016 / ISSN 1857-3711 /ISSNe 2345-1750 |
Disponibil online 7 October, 2016. Descarcări-2. Vizualizări-764 |
Actualizarea standardelor textualității în cadrul discursului publicitar |
Veste Lucia |
Dimensiuni onto-lingvistice și curriculare ale evoluției limbii franceze contemporane |
2022. Chișinău, Republica Moldova. ISBN 978-9975-159-72-2. |
Disponibil online 28 December, 2022. Descarcări-9. Vizualizări-328 |
Actorii comunicării în discursul publicitar |
Enicov Cristina |
Philologia |
Nr. 5-6(305-306) / 2019 / ISSN 1857-4300 /ISSNe 2587-3717 |
Disponibil online 16 January, 2020. Descarcări-31. Vizualizări-1035 |
Discursul publicitar în limba română din Republica Moldova: între corectitudine și greșeală |
Bobu Anastasia, Luca Aliona |
Probleme actuale ale teoriei şi practicii culturii fizice |
Ediția 24. 2021. Chişinău. ISBN (pdf) 978-9975-3182-7-3. |
Disponibil online 3 July, 2022. Descarcări-9. Vizualizări-707 |
Discourse Analysis of Advertisements’ Language |
Galațanu Daniela |
Tiraspol State University |
Materialele conferinţei ştiinţifice studenţeşti cu participare internaţională |
Ediția 70, Vol.1. 2021. Chişinău. ISBN 978-9975-76-337-0.. |
Disponibil online 29 October, 2021. Descarcări-4. Vizualizări-392 |
Procedee și strategii lingvistice de creativitate în discursul publicitar |
Veste Lucia |
Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe Umanistice) |
Nr. 4(124) / 2019 / ISSN 1811-2668 /ISSNe 2345-1009 |
Disponibil online 30 August, 2019. Descarcări-92. Vizualizări-1580 |
The use of affectives in baby food advertising texts (exemplified by english and russian materials) |
Ţeplic Tatiana |
Moldova State University |
The contemporary issues of the socio-humanistic sciences |
Ediția 11. 2020. Chişinău. ISBN 978-9975-3471-0-5. |
Disponibil online 3 February, 2021. Descarcări-3. Vizualizări-573 |
1-10 of 10