Discourse Analysis of Advertisements’ Language
Закрыть
Articolul precedent
Articolul urmator
397 4
Ultima descărcare din IBN:
2023-11-22 18:47
SM ISO690:2012
GALAȚANU, Daniela. Discourse Analysis of Advertisements’ Language. In: Materialele conferinţei ştiinţifice studenţeşti cu participare internaţională, Ed. 70, 28 aprilie 2021, Chişinău. Chişinău: Tipografia Universităţii de Stat din Tiraspol, 2021, Ediția 70, Vol.1, pp. 304-309. ISBN 978-9975-76-338-7..
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Materialele conferinţei ştiinţifice studenţeşti cu participare internaţională
Ediția 70, Vol.1, 2021
Conferința "Materialele conferinţei ştiinţifice studenţeşti cu participare internaţională"
70, Chişinău, Moldova, 28 aprilie 2021

Discourse Analysis of Advertisements’ Language


Pag. 304-309

Galațanu Daniela
 
Tiraspol State University
 
 
 
Disponibil în IBN: 29 octombrie 2021


Rezumat

Articolul reflectă metoda analizei discursive în cercetarea limbajului publicitar. Sunt evidenţiate caracteristicile şi rolul limbajului publicitar. Obiectivul cercetării constă în aplicarea analizei discursive asupra diferitor tipuri de afişe publicitare (comerciale, informative, ideologice etc.) în plan comparativ-istoric pentru a stabili anumite concluzii pe marginea rezultatelor obţinute. Finalitatea studiului constă în stabilirea contrastului contextelor sociale, culturale şi istorice relevate de particularităţile lingvistice din cadrul exemplelor propuse. Noutatea studiului constă în remarcarea progresului ştiinţifico-tehnologic, dar şi a evoluţiei aspectelor de limbaj, valori, viziuni şi probleme ale societăţii din secolele XVII – XXI prin intermediul analizei discursive a limbajului publicitar.

Cuvinte-cheie
discourse analysis, advertisement, advertising discourse, advertising language, context.