IBN
  



  














    
  


  
Закрыть

Afiliat la Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă“ din Chişinău

2023 - 4

Modalităţi de eficientizare a parteneriatelor educaţionale în condiţiile provocărilor societale
Tabita Mihai
Univers Pedagogic
Nr. 4(80) / 2023 / ISSN 1811-5470
Disponibil online 16 February, 2024
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Integrarea educaţiei digitale în realizarea parteneriatelor educaţionale în condiţiile provocărilor societale
Tabita Mihai
Cercetarea pedagogică: exigențe contemporane și perspective de dezvoltare
Ediția 1-a. 2023. Chişinău. CEP UPS „I.Creangă”. 278-282.
Disponibil online 16 April, 2024
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Parteneriatele educaționale ca mijloc de promovare a identității culturale în condițiile provocărilorsocietale
Tabita Mihai
Cercetarea istorică și culturologică în spațiul unitar european: paradigme, realități, perspective
2023. Chişinău. CEP UPS „I.Creangă”. 554-560.
Disponibil online 14 December, 2023
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Rolul parteneriatelor educaţionale în formarea competenţelor parentale în condiţiile provocărilor societale
Tabita Mihai
Familia – factor existențial de promovare a valorilor etern-umane
Ediția 3. 2023. Chișinău. CEP UPS „I.Creangă”. 149-153.
Disponibil online 3 May, 2024
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

2022 - 1

Eficienţa parteneriatelor educaţionale în condiţiile provocărilor societale
Tabita Mihai
Probleme actuale ale ştiinţelor umanistice.Analele științifice ale doctoranzilor și competitorilor
Vol.20, Partea 1. 2022. Chișinău. CEP UPS „I.Creangă”. 120-124.
Disponibil online 5 January, 2023
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
 
 

1-5 of 5