Articolul precedent |
Articolul urmator |
638 9 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-03-31 21:04 |
SM ISO690:2012 BUSUIOC, Aliona, VÎNTU, Victoria. Eficientizarea predării limbajului de specialitate la mediciniști prin utilizarea metodelor expozitive și conversative. In: Lumina verbului matern: Profesorul și savantul Irina Condrea – prezență remarcabilă în mediul academic și cultural din Republica Moldova, Ed. 1, 25 octombrie 2019, Chişinău. Centrul Editorial-Poligrafic al USM, 2019, pp. 384-389. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Lumina verbului matern 2019 | ||||||
Conferința "Lumina verbului matern" 1, Chişinău, Moldova, 25 octombrie 2019 | ||||||
|
||||||
Pag. 384-389 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Din perspectiva studentului, metodele de învățământ au sarcina de a-l susține, de a-l ajuta să examineze și să însușească cunoștințe temeinice într-o specialitate. Profesorul alege și are posibilitatea de a organiza și a decide ce metode va utiliza pe parcursul lecției pentru a realiza obiectivele propuse. Metodele expo- zitive și conversative sunt alese pentru a spori însușirea limbajului de specialitate; pentru a dobândi cunoștințe noi în asimilarea și producerea textelor de specialitate. În scopul de a reuși în atingerea obiectivelor propuse, profesorul va opta în alege- rea mai multor metode pe parcursul lecției. |
||||||
Cuvinte-cheie limbaj de specialitate, medicinist străin, metode expozitive, me- tode conversative, specialized language, foreign medical student, expository methods, conversational methods |
||||||
|