Strategii didactice de eficientizare a formării vorbitorului activ de limba română (alolingv) în context universitar
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
703 15
Ultima descărcare din IBN:
2024-03-19 18:03
SM ISO690:2012
DERMENJI-GURGUROV, Svetlana, NEAGA, Liliana, GĂLUŞCĂ, Lilia. Strategii didactice de eficientizare a formării vorbitorului activ de limba română (alolingv) în context universitar. In: Anatol Ciobanu – omul cetăţii limba română. În memoriam: 85 de ani de la naştere: În memoriam: 85 de ani de la naştere, 17 mai 2019, Chişinău. Chişinău: Centrul Editorial-Poligrafic al USM, 2019, pp. 350-355. ISBN 978-9975-149-05-1.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Anatol Ciobanu – omul cetăţii limba română. În memoriam: 85 de ani de la naştere 2019
Simpozionul "Anatol Ciobanu – omul cetăţii limba română"
Chişinău, Moldova, 17 mai 2019

Strategii didactice de eficientizare a formării vorbitorului activ de limba română (alolingv) în context universitar


Pag. 350-355

Dermenji-Gurgurov Svetlana, Neaga Liliana, Găluşcă Lilia
 
Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă“ din Chişinău
 
 
Disponibil în IBN: 11 martie 2020


Rezumat

Astăzi se pune accent pe sistemul de învăţare activ şi interactiv, în funcţie de imperativele unei instruiri diferenţiate a studenţilor, prin metode de predare – învăţare creative, de dezvoltare a spiritului critic ca: studiul de caz; proiectul; metoda dezbaterilor; brainstorming; problematizarea etc., care vor forma un vorbitor activ de limba română în instituţiile cu predare în limbile minorităţilor rnaţionale.

Today, an emphasisisplaced on the active and interactive learningsystem, accordingtotheimperatives of differentiated student education, teachingmethods - creative learning, development of thecritical spirit as: case study; theproject; themethod of debate; brainstorming; etc., whichwillform an active speaker of Romanian language in institutionswithteaching in thelanguages   of nationalminorities.

Cuvinte-cheie
strategii didactice interactive, competenţă didactică, vorbitor activ de limba română, componentele competenţei didactice, jurnal dublu, joc de rol, componentă decizională, componentă instrumentală,

interactive didactic strategies, didactic competence, active speaker of romanian, components of didactic competence, doublejournal, role play, decision component, instrumental component