Articolul precedent |
Articolul urmator |
703 15 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-03-19 18:03 |
SM ISO690:2012 DERMENJI-GURGUROV, Svetlana, NEAGA, Liliana, GĂLUŞCĂ, Lilia. Strategii didactice de eficientizare a formării vorbitorului activ de limba română (alolingv) în context universitar. In: Anatol Ciobanu – omul cetăţii limba română. În memoriam: 85 de ani de la naştere: În memoriam: 85 de ani de la naştere, 17 mai 2019, Chişinău. Chişinău: Centrul Editorial-Poligrafic al USM, 2019, pp. 350-355. ISBN 978-9975-149-05-1. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Anatol Ciobanu – omul cetăţii limba română. În memoriam: 85 de ani de la naştere 2019 | ||||||
Simpozionul "Anatol Ciobanu – omul cetăţii limba română" Chişinău, Moldova, 17 mai 2019 | ||||||
|
||||||
Pag. 350-355 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Astăzi se pune accent pe sistemul de învăţare activ şi interactiv, în funcţie de imperativele unei instruiri diferenţiate a studenţilor, prin metode de predare – învăţare creative, de dezvoltare a spiritului critic ca: studiul de caz; proiectul; metoda dezbaterilor; brainstorming; problematizarea etc., care vor forma un vorbitor activ de limba română în instituţiile cu predare în limbile minorităţilor rnaţionale. |
||||||
Cuvinte-cheie strategii didactice interactive, competenţă didactică, vorbitor activ de limba română, componentele competenţei didactice, jurnal dublu, joc de rol, componentă decizională, componentă instrumentală, interactive didactic strategies, didactic competence, active speaker of romanian, components of didactic competence, doublejournal, role play, decision component, instrumental component |
||||||
|