Articolul precedent |
Articolul urmator |
820 50 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-07 17:56 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.01 (4278) |
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (3934) |
SM ISO690:2012 IFTIMIA, Brândușa-Lenuța. Mediul de învățare din perspectiva teoriilor învățării. In: Orientări axiologice ale constructivismului în educaţia modernă: Conferinţă ştiinţifico-practică cu participare internaţională, 31 ianuarie - 1 februarie 2020, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: Tipografia Universităţii de Stat din Tiraspol, 2020, pp. 281-284. ISBN 978-9975-76-299-1. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Orientări axiologice ale constructivismului în educaţia modernă 2020 | ||||||
Conferința "Orientări axiologice ale constructivismului în educaţia modernă" Chişinău, Moldova, 31 ianuarie - 1 februarie 2020 | ||||||
|
||||||
CZU: 37.01 | ||||||
Pag. 281-284 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Caracterizarea mediului de învățare al unei persoane sau al unui grup de persoane se poate realiza având ca suport teoriilor învățării. Acestea fundamentează organizarea mediului de învățare, deoarece ele sunt ipoteze componente ale concepției generale despre psihicul și comportamentul uman, având ca bază cunoașterea posibilității de instruire și educație a individului sub influența factorilor de mediu socio-cultural în care trăiește. Tipurile de învățare se realizează în forme variate și se manifestă la niveluri distincte. |
||||||
Cuvinte-cheie mediu de învățare, învăţare şcolară, teorii ale învățării, learning environment, school learning, learning theories |
||||||
|