Mediul de învățare din perspectiva teoriilor învățării
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
820 50
Ultima descărcare din IBN:
2024-04-07 17:56
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
37.01 (4278)
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (3934)
SM ISO690:2012
IFTIMIA, Brândușa-Lenuța. Mediul de învățare din perspectiva teoriilor învățării. In: Orientări axiologice ale constructivismului în educaţia modernă: Conferinţă ştiinţifico-practică cu participare internaţională, 31 ianuarie - 1 februarie 2020, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: Tipografia Universităţii de Stat din Tiraspol, 2020, pp. 281-284. ISBN 978-9975-76-299-1.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Orientări axiologice ale constructivismului în educaţia modernă 2020
Conferința "Orientări axiologice ale constructivismului în educaţia modernă"
Chişinău, Moldova, 31 ianuarie - 1 februarie 2020

Mediul de învățare din perspectiva teoriilor învățării

CZU: 37.01

Pag. 281-284

Iftimia Brândușa-Lenuța
 
Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă“ din Chişinău
 
 
Disponibil în IBN: 4 martie 2020


Rezumat

Caracterizarea mediului de învățare al unei persoane sau al unui  grup de persoane se poate realiza  având ca suport teoriilor învățării. Acestea  fundamentează organizarea mediului de învățare, deoarece ele sunt ipoteze componente ale concepției generale despre psihicul și comportamentul uman, având ca bază cunoașterea posibilității de instruire și educație a individului sub influența factorilor de mediu socio-cultural în care trăiește. Tipurile de învățare se realizează în forme variate și se manifestă la niveluri distincte.

Charactering a person’s or a group of people’s learning enviroment can be accomplished based on learning theories. These set the basis for organising the learningenviroment as they are hypotheses wich are part of the general outlook on the behavior and psychology, based on the knowledge of the posibilityof an individual’s instruction and education under the influence of each of their social – cultural enviromental factors.The learning types are accomplished in various shapes and displayed at diffrent levels.

Cuvinte-cheie
mediu de învățare, învăţare şcolară, teorii ale învățării,

learning environment, school learning, learning theories