Articolul precedent |
Articolul urmator |
![]() |
![]() ![]() |
Ultima descărcare din IBN: 2024-05-22 14:33 |
![]() REZIN, Ecaterina. Aspecte ale satisfactiei în munca la angajati si voluntari organizatiilor filantropice. In: The contemporary issues of the socio-humanistic sciences, Ed. 8, 8-9 decembrie 2017, Chişinău. Chişinău, 2018: "Print-Caro" SRL, 2017, Ediția 8, pp. 294-299. ISBN 978-9975-3168-9-7. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
The contemporary issues of the socio-humanistic sciences Ediția 8, 2017 |
||||||
Conferința "Preocupări contemporane ale științelor socioumane" 8, Chişinău, Moldova, 8-9 decembrie 2017 | ||||||
|
||||||
Pag. 294-299 | ||||||
|
||||||
![]() |
||||||
Rezumat | ||||||
Mulți dintre lucrători extind rolul muncii dincolo de câștig și așteaptă ca munca să ofere oportunități pentru creșterea și împlinirea personală. Însă fiind întrebați ce le face fericiți la locul de muncă ori rugați să clasifice o listă de beneficii, nu pot obține o imagine clară. Satisfacția de muncă fiind echilibrul dintre atingerea nevoilor sau așteptărilor atât conștiente cât și inconștiente. Cercetarea noastră se baza pe patru componente ale satisfacției în muncă și factorii acestora: componenta cognitivă – perceperea locului în grupul de muncă; componenta comportamentală – orientarea comportamentală în grupul de muncă; componenta emoțională – calitatea contactelor emoționale și componenta orientațional – subiectivă (locul controlului subiectiv) – internalitate versus externalitate. Grupul țintă ales, prezintă angajații sferei filantropice. Cercetarea a cuprins participanți de pe teritoriul Republicii Moldova (Chișinău, Bălți), inclusiv Transnistria (Tiraspol, Râbnița) și Ucraina (Odessa). Datele discutate în articolul dat relevă aspectele satisfacției de muncă la angajații remunerați și cei neremunerați, adică voluntari. |
||||||
Cuvinte-cheie satisfacţie în muncă, sfera filantropică, voluntari, angajati, componenta cognitivă, componenta comportamentală, componenta emoțională, componenta orientațional – subiectivă., job satisfaction, philanthropic organizations, volunteers, payed employees, cognitive component, behavioural component, emotional component, lokus of control |
||||||
|