Articolul precedent |
Articolul urmator |
![]() |
![]() ![]() |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-17 17:45 |
![]() ALISA, Catalina. Efecte ale participarii copiilor de etnie rroma la procesul instructive-educativ. In: The contemporary issues of the socio-humanistic sciences, Ed. 8, 8-9 decembrie 2017, Chişinău. Chişinău, 2018: "Print-Caro" SRL, 2017, Ediția 8, pp. 170-181. ISBN 978-9975-3168-9-7. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
The contemporary issues of the socio-humanistic sciences Ediția 8, 2017 |
||||||
Conferința "Preocupări contemporane ale științelor socioumane" 8, Chişinău, Moldova, 8-9 decembrie 2017 | ||||||
|
||||||
Pag. 170-181 | ||||||
|
||||||
![]() |
||||||
Rezumat | ||||||
Autorul pune în discuție problema dreptului la educație ca drept fundamental al omului, copiilor, menționând faptul că părinții trebuie să garanteze educația copiilor lor aigurîndu-le suportul. Autorul dezvăluie în speță probemele cu care se confruntă o categorie specifică de copii cu acces „limitat” la procesul instructiv-educativ. Articolul este centrat pe caracterizarea situației dificile ale comunității rrome, ilustrate prin repere istorice recente; prezentarea dezvoltarii bunelor practici de protecție și asistență socială a rromilor promovate la diferite niveluri ale infrastructurii sociale române, susținute financiar și legisltaiv de Uniunea Europeană. Astfel, autorul prezintă principalele probleme și bunele practici legate de școlarizarea și instruirea copiilor de etnie rromă în România. |
||||||
Cuvinte-cheie acces la școală, copii rromi, segregare școlară, access to school, Rroma children, school segregation |
||||||
|
Crossref XML Export
<?xml version='1.0' encoding='utf-8'?> <doi_batch version='4.3.7' xmlns='http://www.crossref.org/schema/4.3.7' xmlns:xsi='http://www.w3.org/2001/XMLSchema-instance' xsi:schemaLocation='http://www.crossref.org/schema/4.3.7 http://www.crossref.org/schema/deposit/crossref4.3.7.xsd'> <head> <doi_batch_id>ibn-96253</doi_batch_id> <timestamp>1719714909</timestamp> <depositor> <depositor_name>Information Society Development Instiute, Republic of Moldova</depositor_name> <email_address>[email protected]</email_address> </depositor> </head> <body> <collection> <collection_metadata> <full_title>The contemporary issues of the socio-humanistic sciences</full_title> </collection_metadata> <collection_issue> <publication_date media_type='print'> <year>2017</year> </publication_date> <isbn>978-9975-3168-9-7</isbn> </collection_issue> <collection_article publication_type='full_text'><titles> <title>Efecte ale participarii copiilor de etnie rroma la procesul instructive-educativ</title> </titles> <contributors> <person_name sequence='first' contributor_role='author'> <given_name>Catalina</given_name> <surname>Alisa</surname> </person_name> </contributors> <publication_date media_type='print'> <year>2017</year> </publication_date> <pages> <first_page>170</first_page> <last_page>181</last_page> </pages> </collection_article> </collection> </body> </doi_batch>