Articolul precedent |
Articolul urmator |
1252 216 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-25 22:09 |
SM ISO690:2012 TUDORA, Ana-Maria, RUSNAC, Svetlana. Utilizarea muzicii în recuperarea copiilor cu tulburari de spectru autist (TSA). In: The contemporary issues of the socio-humanistic sciences, Ed. 8, 8-9 decembrie 2017, Chişinău. Chişinău, 2018: "Print-Caro" SRL, 2017, Ediția 8, pp. 119-134. ISBN 978-9975-3168-9-7. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
The contemporary issues of the socio-humanistic sciences Ediția 8, 2017 |
||||||
Conferința "Preocupări contemporane ale științelor socioumane" 8, Chişinău, Moldova, 8-9 decembrie 2017 | ||||||
|
||||||
Pag. 119-134 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Articolul este centrat pe influența muzicii, procesului de a cânta la un oarecare instrument muzical asupra învățării, modul în care aceasta stimulează creierul. Astfel autorii fac referire la cercetări empririce efectuate de cercetători din lume, la neuroștiință, de asemenea menționând și studiile efectului terapeutic a muzicii lui Mozart. În articol sunt date beneficiile concrete ale studierii unui instrument, fiind sintetizată o serie de lucrări din literatura de specialitate aferentă temei abordate. Scopul de bază al articolului este de a sublinia rolul muzicii în cazul copiilor cu TSA, introducând noțiunea de meloterapie. Autorii de asemenea menționează importanța adaptării meloterapiei la necesitățile și gradul de afectare al copilului autist, dezvăluie potențialul instrumentelor muzicale în domeniul discutat. În articol sunt date studii de caz care prezentă rezultatele utilizării muzicii în recuperarea copiilor cu tulburări cu spectru autist. |
||||||
Cuvinte-cheie instrumente muzicale, meloterapie, muzica, tulburări de spectru autist, musical instruments, melotherapy, music, autistic spectrum disorders |
||||||
|