Teoria învăţării mediate – o cale către învăţarea permanentă
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
615 41
Ultima descărcare din IBN:
2024-03-14 16:42
SM ISO690:2012
CHIRIBĂU-ALBU, Mihaela-Alina. Teoria învăţării mediate – o cale către învăţarea permanentă. In: Eficientizarea învăţământului – vector al politicilor educaţionale moderne: conferinţă ştiinţifică internaţională, 11-12 decembrie 2014, Chişinău. Chişinău: Tipografia "Cavaioli", 2014, Partea 1-a. , pp. 188-191. ISBN 978-9975-48-066-6.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Eficientizarea învăţământului – vector al politicilor educaţionale moderne
Partea 1-a. , 2014
Conferința "Eficientizarea învăţământului – vector al politicilor educaţionale moderne"
Chişinău, Moldova, 11-12 decembrie 2014

Teoria învăţării mediate – o cale către învăţarea permanentă


Pag. 188-191

Chiribău-Albu Mihaela-Alina
 
Colegiul Naţional „Ferdinand I”, Bacău
 
 
Disponibil în IBN: 23 februarie 2020


Rezumat

The paper presents a traineeship stage, organized annually in Europe, in which teachers, psychologists, parents can ”mediate” the shaping of a key competence at European level, considered to be a sine qua non condition of the adaption to and integration in the current society: the ”learning to learn” competence. The theory of mediated learning offers opportunities to the people with hereditary and medical problems (autism, brain attacks, the Down syndrome) and challenges to those who wish to enhance their potential.