Articolul precedent |
Articolul urmator |
799 39 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-23 10:51 |
SM ISO690:2012 CULEA, Elena, LAZARI, Lilia, VÂȘCOVSCHI, Angela. Rolul managerului școlar în comunicarea educațională. In: Învăţământ superior: tradiţii, valori, perspective: Pedagogia Şcolii Superioare şi Psihopedagogice, 28-29 septembrie 2018, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: Universitatea de Stat din Tiraspol, 2018, Vol. 3, pp. 44-47. ISBN 978-9975-76-250-2. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Învăţământ superior: tradiţii, valori, perspective Vol. 3, 2018 |
||||||
Conferința "Învăţământ superior: tradiţii, valori, perspective" Chişinău, Moldova, 28-29 septembrie 2018 | ||||||
|
||||||
Pag. 44-47 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Managerul școlar, cu multiple obligațiuni și roluri, este personalitatea care asigură comunicarea educaţională eficientă a instituţiei de învățământ. Diversitatea rolurilor unui manager școlar se manifestă prin interacțiunea serviciilor educaționale realizate prin intermediul celor mai noi tehnici de organizare și administrare instituțională. Comunicarea educaţională, în funcție de necesități și exigențe, formează acel sistem al valorilor educaționale unde managerului școlar îi revine rolul de stimulator de energie pozitivă care dezvoltă și crează tabloul perfect al unui management educațional reuşit. |
||||||
|