Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
![]() |
![]() ![]() |
Ultima descărcare din IBN: 2024-06-05 11:56 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
023.5:005.963 (4) |
Biblioteconomie (699) |
Tipuri de management (319) |
![]() CORGHENCI, Ludmila. Dezvoltarea capacităților personalului de specialitate din biblioteci: învățare orientată, dezvoltare profesională, oportunități pentru rețele. In: Magazin bibliologic, 2019, nr. 3-4, pp. 41-44. ISSN 1857-1476. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Magazin bibliologic | ||||||
Numărul 3-4 / 2019 / ISSN 1857-1476 | ||||||
|
||||||
CZU: 023.5:005.963 | ||||||
Pag. 41-44 | ||||||
|
||||||
![]() |
||||||
Rezumat | ||||||
Ideea principală promovată de către autor – dezvoltarea capacităților profesionale ale personalului de bibliotecă în funcție de necesitățile, interesele comunității servite, îmbinate organic cu prioritățile naționale și strategiile structurilor de profil internaționale. În acest sens, sunt analizate scopurile definitorii ale educației secolului al XXI-lea, formulate de UNESCO, strategia și inițiativele-cheie pentru anii 2019-2024 ale IFLA, precum și prioritățile profesionale ale Anului Biblioteconomic 2020 (aprobate la Forumul Managerilor din cadrul Sistemului Național de Biblioteci, 30 octombrie 2019). |
||||||
Cuvinte-cheie educația secolului XXI, strategia 2019-2024 IFLA, competenţe profesionale, 21st century education, IFLA strategy 2019-2024, professional skills |
||||||
|
DataCite XML Export
<?xml version='1.0' encoding='utf-8'?> <resource xmlns:xsi='http://www.w3.org/2001/XMLSchema-instance' xmlns='http://datacite.org/schema/kernel-3' xsi:schemaLocation='http://datacite.org/schema/kernel-3 http://schema.datacite.org/meta/kernel-3/metadata.xsd'> <creators> <creator> <creatorName>Corghenci, L.</creatorName> <affiliation>Biblioteca Naţională a Republicii Moldova, Moldova, Republica</affiliation> </creator> </creators> <titles> <title xml:lang='ro'>Dezvoltarea capacităților personalului de specialitate din biblioteci: învățare orientată, dezvoltare profesională, oportunități pentru rețele</title> </titles> <publisher>Instrumentul Bibliometric National</publisher> <publicationYear>2019</publicationYear> <relatedIdentifier relatedIdentifierType='ISSN' relationType='IsPartOf'>1857-1476</relatedIdentifier> <subjects> <subject>educația secolului XXI</subject> <subject>strategia 2019-2024 IFLA</subject> <subject>competenţe profesionale</subject> <subject>21st century education</subject> <subject>IFLA strategy 2019-2024</subject> <subject>professional skills</subject> <subject schemeURI='http://udcdata.info/' subjectScheme='UDC'>023.5:005.963</subject> </subjects> <dates> <date dateType='Issued'>2019-12-27</date> </dates> <resourceType resourceTypeGeneral='Text'>Journal article</resourceType> <descriptions> <description xml:lang='ro' descriptionType='Abstract'><p>Ideea principală promovată de către autor – dezvoltarea capacităților profesionale ale personalului de bibliotecă în funcție de necesitățile, interesele comunității servite, îmbinate organic cu prioritățile naționale și strategiile structurilor de profil internaționale. În acest sens, sunt analizate scopurile definitorii ale educației secolului al XXI-lea, formulate de UNESCO, strategia și inițiativele-cheie pentru anii 2019-2024 ale IFLA, precum și prioritățile profesionale ale Anului Biblioteconomic 2020 (aprobate la Forumul Managerilor din cadrul Sistemului Național de Biblioteci, 30 octombrie 2019).</p></description> <description xml:lang='en' descriptionType='Abstract'><p>The main idea promoted by the author is the development of professional capacities of the library staff according to needs and interests of the served community, naturally combined with the national priorities and the strategies of the international library structures. In this regard, the defining goals of the 21st century education, formulated by UNESCO, the strategy and key initiatives of IFLA for the years 2019-2024, as well as the professional priorities of the Library Year 2020 (approved at the Forum of Managers of the National Librarianship System, October 30, 2019) are analyzed.</p></description> </descriptions> <formats> <format>application/pdf</format> </formats> </resource>