Articolul precedent |
Articolul urmator |
![]() |
![]() ![]() |
Ultima descărcare din IBN: 2023-10-22 21:04 |
![]() НИКУЛЧЯ, Екатерина. Язык Э.Т.А. Гофмана как источник обогащения словарного запаса студентов. In: Abordarea prin competenţe a formării universitare: probleme, soluţii, perspective: Materialele Conferinţei Ştiinţifice Internaţionale consacrată aniversării a 65-a de la fondarea Universităţii de Stat „Alecu Russo” din Bălţi, 25 mai 2011, Bălți. Bălţi: Universitatea de Stat „Alecu Russo" din Bălţi, 2011, pp. 209-212. ISBN 978-9975-50-060-9 . |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Abordarea prin competenţe a formării universitare: probleme, soluţii, perspective 2011 | ||||||
Conferința "Abordarea prin competenţe a formării universitare: probleme, soluţii, perspective" Bălți, Moldova, 25 mai 2011 | ||||||
|
||||||
Pag. 209-212 | ||||||
|
||||||
![]() |
||||||
Rezumat | ||||||
Creaţia lui E.T.A. Hoffmann, bogătă în structuri lexicale şi sintactice, a influenţat literatura artistică a epocilor ulterioare. Varietatea cîmpurilor semantice: realii religioase, viaţa interioară a eroilor dau posibilitate studenţilor să-şi îmbogăţească vocabularul şi să-l aplice nu numai la orele practice de analiză a textului, de lexicologie şi de stilistică, dar şi în comunicarea cotidiană. Un factor important în învăţarea limbilor străine îl constituie cunoaşterea genezei lor. Operele literare ale lui E.T.A. Hoffmann, create la începutul secolului al XIX-lea, combină elemente arhaice cu structuri care au contribuit la dezvoltarea ulterioară a limbii. Unităţile lexicale şi structurile sintactice asimilate la orele practice de lectură colectivă ar fi un material practic util pentru seminarele la istoria limbii germane. |
||||||
Cuvinte-cheie arhaism, conotaţie, context, unităţi lexicale şi sintactice, cîmp lexical, construcţie sintactică, conotaţie stilistică, archaism, connotation, context, lexical and syntactic units, lexical field, synonymic field, wordformation, syntactic structure, stylistic colouring |
||||||
|