Articolul precedent |
Articolul urmator |
555 4 |
Ultima descărcare din IBN: 2023-06-12 09:42 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.02:811.133.1-057.874 (1) |
Probleme generale de didactică și metodică (1212) |
Limbi galo-romanice (Limba franceză) (245) |
SM ISO690:2012 BULAT-GUZUN, Ana. Evaluarea competenței de receptare orală a studenților. In: Probleme ale ştiinţelor socioumanistice şi modernizării învăţământului: Materialele conferinței științifice anuale a profesorilor și cercetătorilor UPS „Ion Creangă”, Ed. Seria XXI, 21-22 martie 2019, Chișinău. Chișinău, Republica Moldova: CEP UPS „I.Creangă”, 2019, Seria 21, Vol.4, pp. 240-247. ISBN 978-9975-3370-5-2. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Probleme ale ştiinţelor socioumanistice şi modernizării învăţământului Seria 21, Vol.4, 2019 |
||||||
Conferința "Probleme ale ştiinţelor socioumanistice şi modernizării învăţământului" Seria XXI, Chișinău, Moldova, 21-22 martie 2019 | ||||||
|
||||||
CZU: 37.02:811.133.1-057.874 | ||||||
Pag. 240-247 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
La compréhension de l’oral est un processus très complexe. Les didacticiens ont commencé à l’exploiter en classe des langues au moment de l’apparition des documents authentiques. Le développement de la compétence de compréhension orale fait disparaître l’insécurité linguistique de l’apprenant. Il y a une multitude de méthodes qui favorisent son développement à chaque niveau de connaissance d’une langue étrangère. |
||||||
|