Evaluarea competenței de receptare orală a studenților
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
555 4
Ultima descărcare din IBN:
2023-06-12 09:42
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
37.02:811.133.1-057.874 (1)
Probleme generale de didactică și metodică (1212)
Limbi galo-romanice (Limba franceză) (245)
SM ISO690:2012
BULAT-GUZUN, Ana. Evaluarea competenței de receptare orală a studenților. In: Probleme ale ştiinţelor socioumanistice şi modernizării învăţământului: Materialele conferinței științifice anuale a profesorilor și cercetătorilor UPS „Ion Creangă”, Ed. Seria XXI, 21-22 martie 2019, Chișinău. Chișinău, Republica Moldova: CEP UPS „I.Creangă”, 2019, Seria 21, Vol.4, pp. 240-247. ISBN 978-9975-3370-5-2.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Probleme ale ştiinţelor socioumanistice şi modernizării învăţământului
Seria 21, Vol.4, 2019
Conferința "Probleme ale ştiinţelor socioumanistice şi modernizării învăţământului"
Seria XXI, Chișinău, Moldova, 21-22 martie 2019

Evaluarea competenței de receptare orală a studenților

CZU: 37.02:811.133.1-057.874

Pag. 240-247

Bulat-Guzun Ana
 
Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă“ din Chişinău
 
 
Disponibil în IBN: 16 ianuarie 2020


Rezumat

La compréhension de l’oral est un processus très complexe. Les didacticiens ont commencé à l’exploiter en classe des langues au moment de l’apparition des documents authentiques. Le développement de la compétence de compréhension orale fait disparaître l’insécurité linguistique de l’apprenant. Il y a une multitude de méthodes qui favorisent son développement à chaque niveau de connaissance d’une langue étrangère.