Articolul precedent |
Articolul urmator |
1107 5 |
Ultima descărcare din IBN: 2023-05-21 18:02 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
7.012:766 (1) |
Estetică. Filozofie. Gust. Teoria artei în general (109) |
Arte grafice. Grafică (134) |
SM ISO690:2012 ПОСТОЛАКЕ , Ана-Мария. Перспективы и возможности трудоустройства после изучения графического дизайна. In: Probleme ale ştiinţelor socioumanistice şi modernizării învăţământului: Materialele conferinței științifice anuale a profesorilor și cercetătorilor UPS „Ion Creangă”, Ed. Seria XXI, 21-22 martie 2019, Chișinău. Chișinău, Republica Moldova: CEP UPS „I.Creangă”, 2019, Seria 21, Vol.4, pp. 111-118. ISBN 978-9975-3370-5-2. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Probleme ale ştiinţelor socioumanistice şi modernizării învăţământului Seria 21, Vol.4, 2019 |
||||||
Conferința "Probleme ale ştiinţelor socioumanistice şi modernizării învăţământului" Seria XXI, Chișinău, Moldova, 21-22 martie 2019 | ||||||
|
||||||
CZU: 7.012:766 | ||||||
Pag. 111-118 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
În articol sunt evidențiate perspectivele de angajare pentru tineri specialiști în domeniul designului grafic. Se atrage atenție la cele mai avantajoase oportunități de dezvoltare personală artistică. Viitorul designer grafic răspunde pentru un brand puternic, care crește considerabil valoarea unei companii și atrage consumatorul. Brandingul se referă la toate elementele care definesc imaginea, domeniul de activitate și caracterul companiei sau a brandului. Pe lângă aceasta, are posibilitate sa devina un designer web, care lucrează liber, independent de firma si oficiul, adică are mereu un grafic flexibil ce îl avantajează. |
||||||
|