Integrarea instrumentelor TIC în predarea conținuturilor de limbă și literatură română
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
545 9
Ultima descărcare din IBN:
2024-02-12 00:48
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
37.02:004:811/821.135.1 (1)
Probleme generale de didactică și metodică (1225)
Știința și tehnologia calculatoarelor. Calculatoare. Procesarea datelor (4209)
Literatură romanică balcanică (Literatură română) (2100)
SM ISO690:2012
TIMUȘ, Olga. Integrarea instrumentelor TIC în predarea conținuturilor de limbă și literatură română. In: Probleme ale ştiinţelor socioumanistice şi modernizării învăţământului, Ed. Seria XXI, 21-22 martie 2019, Chișinău. Chisinau, Republic of Moldova: 2019, Seria 21, Vol.2, pp. 369-378. ISBN 978-9975-3370-3-8.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Probleme ale ştiinţelor socioumanistice şi modernizării învăţământului
Seria 21, Vol.2, 2019
Conferința "Probleme ale ştiinţelor socioumanistice şi modernizării învăţământului"
Seria XXI, Chișinău, Moldova, 21-22 martie 2019

Integrarea instrumentelor TIC în predarea conținuturilor de limbă și literatură română

CZU: 37.02:004:811/821.135.1

Pag. 369-378

Timuș Olga
 
Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă“ din Chişinău
 
 
Disponibil în IBN: 14 ianuarie 2020


Rezumat

The purpose of this paper is to suggest useful innovative teaching, learning methods that can be attempted in imparting knowledge to the pupils during the romanian language and literature lessons. Information and Communications Technology (ICT) can impact student learning when teachers are digitally literate and understand how to integrate it into curriculum.