Articolul precedent |
Articolul urmator |
545 9 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-02-12 00:48 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.02:004:811/821.135.1 (1) |
Probleme generale de didactică și metodică (1225) |
Știința și tehnologia calculatoarelor. Calculatoare. Procesarea datelor (4209) |
Literatură romanică balcanică (Literatură română) (2100) |
SM ISO690:2012 TIMUȘ, Olga. Integrarea instrumentelor TIC în predarea conținuturilor de limbă și literatură română. In: Probleme ale ştiinţelor socioumanistice şi modernizării învăţământului, Ed. Seria XXI, 21-22 martie 2019, Chișinău. Chisinau, Republic of Moldova: 2019, Seria 21, Vol.2, pp. 369-378. ISBN 978-9975-3370-3-8. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Probleme ale ştiinţelor socioumanistice şi modernizării învăţământului Seria 21, Vol.2, 2019 |
||||||
Conferința "Probleme ale ştiinţelor socioumanistice şi modernizării învăţământului" Seria XXI, Chișinău, Moldova, 21-22 martie 2019 | ||||||
|
||||||
CZU: 37.02:004:811/821.135.1 | ||||||
Pag. 369-378 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
The purpose of this paper is to suggest useful innovative teaching, learning methods that can be attempted in imparting knowledge to the pupils during the romanian language and literature lessons. Information and Communications Technology (ICT) can impact student learning when teachers are digitally literate and understand how to integrate it into curriculum. |
||||||
|