Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
1063 50 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-05-18 12:02 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
159.922-053.8 (2) |
Psihologie (3516) |
SM ISO690:2012 RACU, Igor, LUNGU, Violeta. Creșterea nivelului de autonomie personală a adulților emergenți prin intervenții psihologice de grup. In: Psihologie. Pedagogie Specială. Asistenţă Socială , 2019, nr. 4(57), pp. 105-117. ISSN 1857-0224. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Psihologie. Pedagogie Specială. Asistenţă Socială | ||||||
Numărul 4(57) / 2019 / ISSN 1857-0224 /ISSNe 1857-4432 | ||||||
|
||||||
CZU: 159.922-053.8 | ||||||
Pag. 105-117 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Premise. În acest articol sunt prezentate rezultatele demersului de creștere a autonomiei personale la adulții emergenți prin intervenții psihologice de grup. Înainte de a prezenta datele de cercetare sunt trecute în revistă aspecte teoretice și conceptuale ale constructului psihologic autonomie personală. Metoda. Autonomia personală a celor 24 de participanți la cercetare a fost investigată cu Scala de Autonomie personală [1] în fazele de pre și post intervenție psihologică. După testarea pre-intervenție s-au constituit două grupuri, experimental și de control, omogene din punct de vedere demografic și al nivelului de autonomie. Rezultate. În urma intervenției psihologice de grup, s-a constat creșterea autonomiei personale la nivel global și dimensiuni pentru tinerii participanți la grup. |
||||||
Cuvinte-cheie autonomie personală, adult emergent, personal autonomy, emerging adult |
||||||
|
Crossref XML Export
<?xml version='1.0' encoding='utf-8'?> <doi_batch version='4.3.7' xmlns='http://www.crossref.org/schema/4.3.7' xmlns:xsi='http://www.w3.org/2001/XMLSchema-instance' xsi:schemaLocation='http://www.crossref.org/schema/4.3.7 http://www.crossref.org/schema/deposit/crossref4.3.7.xsd'> <head> <doi_batch_id>ibn-90970</doi_batch_id> <timestamp>1719889215</timestamp> <depositor> <depositor_name>Information Society Development Instiute, Republic of Moldova</depositor_name> <email_address>[email protected]</email_address> </depositor> <registrant>Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă“ din Chişinău</registrant> </head> <body> <journal> <journal_metadata> <full_title>Psihologie. Pedagogie Specială. Asistenţă Socială </full_title> <issn media_type='print'>18570224</issn> </journal_metadata> <journal_issue> <publication_date media_type='print'> <year>2019</year> </publication_date> <issue>4(57)</issue> </journal_issue> <journal_article publication_type='full_text'><titles> <title>Creșterea nivelului de autonomie personală a adulților emergenți prin intervenții psihologice de grup</title> </titles> <contributors> <person_name sequence='first' contributor_role='author'> <given_name>Igor</given_name> <surname>Racu</surname> </person_name> <person_name sequence='additional' contributor_role='author'> <given_name>Violeta</given_name> <surname>Lungu</surname> </person_name> </contributors> <publication_date media_type='print'> <year>2019</year> </publication_date> <pages> <first_page>105</first_page> <last_page>117</last_page> </pages> </journal_article> </journal> </body> </doi_batch>