Articolul precedent |
Articolul urmator |
529 1 |
Ultima descărcare din IBN: 2020-02-13 09:38 |
SM ISO690:2012 ВЕРЕТЕНО, А.. Формирования идентичности бренда кафедры маркетинга и рекламы «МиР» в рамках дисциплины «Интернет-коммуникации». In: Promovarea valorilor social-economice în contextul integrării europene, 12-13 decembrie 2019, Chișinău. Chișinău, Republica Moldova: Tipografia „Adrilang“, 2019, pp. 280-284. ISBN 978-9975-3287-6-0. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Promovarea valorilor social-economice în contextul integrării europene 2019 | ||||||
Conferința "Promovarea valorilor social-economice în contextul integrării europene" Chișinău, Moldova, 12-13 decembrie 2019 | ||||||
|
||||||
Pag. 280-284 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
The purpose of the report is to familiarize students with the practical aspects of the formation of the brand identity of an educational organization within the framework of the discipline of Internet communication using the example of the Department of Marketing and Advertising. |
||||||
Cuvinte-cheie бренд, брендинг, идентичность, Интернет, интернет-коммуникации, продвижение, SMM, |
||||||
|