Inadaptarea şcolară – premisă a abandonului şcolar
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
1623 507
Ultima descărcare din IBN:
2024-04-02 16:28
SM ISO690:2012
FLUERAŞ, Liliana Cornelia. Inadaptarea şcolară – premisă a abandonului şcolar. In: Cadrul didactic – promotor al politicilor educaționale, Ed. 1, 11-12 octombrie 2019, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: Institutul de Ştiinţe ale Educaţiei, 2019, pp. 464-470. ISBN 978-9975-48-156-4 .
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Cadrul didactic – promotor al politicilor educaționale 2019
Conferința "Cadrul didactic – promotor al politicilor educaționale"
1, Chişinău, Moldova, 11-12 octombrie 2019

Inadaptarea şcolară – premisă a abandonului şcolar


Pag. 464-470

Flueraş Liliana Cornelia
 
Şcoala „Ion Agârbiceanu”, Cluj-Napoca
 
 
Disponibil în IBN: 20 decembrie 2019


Rezumat

The concept of school inadaptation is defined as any issue that intervenes in the child’s confrontation with and exposure to the requirements of school activities. We consider to be a school misfit the student who cannot progress at the pace and level required by the school demands, in normal methodological conditions, and who presents visible disparities with regards to the norm of intellectual development, school results and conduct.