Atitudinile şi credinţele parentale – factor prerogativ al educaţiei interculturale a personalităţii în devenire
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
715 3
Ultima descărcare din IBN:
2020-05-04 18:36
SM ISO690:2012
BEREZOVSKI, Nelly, CHISARI, Liliana. Atitudinile şi credinţele parentale – factor prerogativ al educaţiei interculturale a personalităţii în devenire. In: Pledoarie pentru educaţie – cheia creativităţii şi inovării, 1-2 noiembrie 2011, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: Institutul de Ştiinţe ale Educaţiei, 2011, pp. 465-468. ISBN 978-9975-56-010-8.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Pledoarie pentru educaţie – cheia creativităţii şi inovării 2011
Conferința "Pledoarie pentru educaţie – cheia creativităţii şi inovării"
Chişinău, Moldova, 1-2 noiembrie 2011

Atitudinile şi credinţele parentale – factor prerogativ al educaţiei interculturale a personalităţii în devenire


Pag. 465-468

Berezovski Nelly, Chisari Liliana
 
Liceul Teoretic „Mihai Viteazul“, Chişinău
 
 
Disponibil în IBN: 7 decembrie 2019


Rezumat

This research reflects the importance of parental attitudes and beliefs that develop children’s personality, forming such behavior and their views on the preservation and promotion of different cultural values in the context of "child-friendly school". The article also highlights intercultural priorities for parents compared with those of young people that are changing in dependence on their age. The value and practical significance of this research involves orientation to optimize school relationships: teacher - pupil, pupil-pupil, pupil - parent, teacher - parent.