Articolul precedent |
Articolul urmator |
438 5 |
Ultima descărcare din IBN: 2023-11-17 11:41 |
SM ISO690:2012 MORARI, Marina. Tematismul ca principiu de organizare a conţinuturilor de învăţare la educaţia muzicală. In: Pledoarie pentru educaţie – cheia creativităţii şi inovării, 1-2 noiembrie 2011, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: Institutul de Ştiinţe ale Educaţiei, 2011, pp. 424-427. ISBN 978-9975-56-010-8. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Pledoarie pentru educaţie – cheia creativităţii şi inovării 2011 | ||||||
Conferința "Pledoarie pentru educaţie – cheia creativităţii şi inovării" Chişinău, Moldova, 1-2 noiembrie 2011 | ||||||
|
||||||
Pag. 424-427 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Learning content is a discipline values. The musical education learning content is organized according to two guidelines: music education and education through music. The principle theme in the organization of learning content based on the laws of musical art. |
||||||
|