Articolul precedent |
Articolul urmator |
![]() |
![]() ![]() |
Ultima descărcare din IBN: 2023-05-04 13:26 |
![]() . WebQuest – tehnică eficientă de activitate independentă a studentului în cadrul orelor de biologie. In: Pledoarie pentru educaţie – cheia creativităţii şi inovării, 1-2 noiembrie 2011, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: Institutul de Ştiinţe ale Educaţiei, 2011, pp. 368-371. ISBN 978-9975-56-010-8. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Pledoarie pentru educaţie – cheia creativităţii şi inovării 2011 | ||||||
Conferința "Pledoarie pentru educaţie – cheia creativităţii şi inovării" Chişinău, Moldova, 1-2 noiembrie 2011 | ||||||
|
||||||
Pag. 368-371 | ||||||
|
||||||
![]() |
||||||
Rezumat | ||||||
WebQuest est une technique moderne et efficace de l'apprentissage coopératif et l'étude individuelle dans les classes de biologie. Grâce à des efforts personnels les étudiant sont impliqué dans la recherche sur l'espace Web pour créer, développer certaines tâches. WebQuest mobilise les étudiants aux performances et a réaliser de plusieurs projets conjoints et l'utilisation des ressources d'Internet avec succès dans le processus éducatif. |
||||||
|