Instruirea diferenţiată - cheia creativităţii şi inovării actului didactic
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
602 46
Ultima descărcare din IBN:
2024-04-10 10:20
SM ISO690:2012
CIUBOTARU, Maria. Instruirea diferenţiată - cheia creativităţii şi inovării actului didactic. In: Pledoarie pentru educaţie – cheia creativităţii şi inovării, 1-2 noiembrie 2011, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: Institutul de Ştiinţe ale Educaţiei, 2011, pp. 289-292. ISBN 978-9975-56-010-8.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Pledoarie pentru educaţie – cheia creativităţii şi inovării 2011
Conferința "Pledoarie pentru educaţie – cheia creativităţii şi inovării"
Chişinău, Moldova, 1-2 noiembrie 2011

Instruirea diferenţiată - cheia creativităţii şi inovării actului didactic


Pag. 289-292

Ciubotaru Maria
 
Şcoala ”Alecu Russo”, Iaşi
 
 
Disponibil în IBN: 6 decembrie 2019


Rezumat

One of the aims of education modernization trends flexibility instruction and education to ensure capacity and skills of each student in relation to their own possibilities. The school is required to organize the teaching-learning-assessment so that student put it as early as possible in possession of own means of acquiring knowledge, in practice constantly and creatively.