Articolul precedent |
Articolul urmator |
602 46 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-10 10:20 |
SM ISO690:2012 CIUBOTARU, Maria. Instruirea diferenţiată - cheia creativităţii şi inovării actului didactic. In: Pledoarie pentru educaţie – cheia creativităţii şi inovării, 1-2 noiembrie 2011, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: Institutul de Ştiinţe ale Educaţiei, 2011, pp. 289-292. ISBN 978-9975-56-010-8. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Pledoarie pentru educaţie – cheia creativităţii şi inovării 2011 | ||||||
Conferința "Pledoarie pentru educaţie – cheia creativităţii şi inovării" Chişinău, Moldova, 1-2 noiembrie 2011 | ||||||
|
||||||
Pag. 289-292 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
One of the aims of education modernization trends flexibility instruction and education to ensure capacity and skills of each student in relation to their own possibilities. The school is required to organize the teaching-learning-assessment so that student put it as early as possible in possession of own means of acquiring knowledge, in practice constantly and creatively. |
||||||
|